رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
  • کد خبر : ۱۱۶۱۸۳
  • چاپ خبر : نباید گذاشت سنت های غلط غربی بر سنت های اسلامی حاکم شود / آموزش و پرورش در امر پرورش نیروی متخصص مومن جدی تر کار کند
نماینده ولی فقیه در استان یزد:

نباید گذاشت سنت های غلط غربی بر سنت های اسلامی حاکم شود / آموزش و پرورش در امر پرورش نیروی متخصص مومن جدی تر کار کند

آیت الله ناصری با بیان اینکه نباید گذاشت سنت های غلط غربی بر سنت های اسلامی حاکم شود،افزود: مسئولان شهر به ویژه آموزش و پرورش باید در امر تقویت نیروی انسانی برای آینده جدی تر کار کنند. کشور نیاز به نیروی متخصص مومن دارد. به گزارش آفتاب بافق؛ آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در […]

آیت الله ناصری با بیان اینکه نباید گذاشت سنت های غلط غربی بر سنت های اسلامی حاکم شود،افزود: مسئولان شهر به ویژه آموزش و پرورش باید در امر تقویت نیروی انسانی برای آینده جدی تر کار کنند. کشور نیاز به نیروی متخصص مومن دارد.

به گزارش آفتاب بافق؛ آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد طی سفر به شهرستان بافق؛ظهر امروز با حضور در مسجد جامع در جمع نمازگزاران به سخنرانی پرداخت.

وی بافق را از شهرهای خوب و مقاومی دانست که در برابر مسائل مختلف ایستادگی کرده و همیشه با اقدامات سخت و مهم در بحث سازندگی کشور ورود داشته و خاطرنشان کرد: در بحث موضوعات فرهنگی و انقلابی جایگاه علما و فرهیختگان بزرگی از جمله شیخ محمد تقی بافقی و برادران میرغنی زاده مشهود است.

ناصری با اشاره به نقش جوانان انقلابی بیان کرد: جوانان بافقی در اوایل انقلاب که امروز به عنوان مسئولان شهرستان در حال خدمتگزاری هستند، به ویژه حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی که از جوانان انقلاب بوده و حرکت های بسیار خوبی را طی سالیان دراز در جهت عمران و آبادانی استان و شهرستان انجام داده که این اقدامات ماندگار است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه بافق اکنون زمینه خوبی برای رشد و ترقی دارد و ذخایر معدنی آن نعمت های خدادادی برای کمک به مردم و کشور است،اظهار کرد: امیدواریم از فرصتی که امروز با روی کار آمدن دولت جدید در اختیار است با برنامه های خوب و کمک مسئولین،تلاش و جدیت در تحقق برنامه ها و پیشرفت و آبادانی شهر و کشور بیشتر شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید به حرکت انقلابی در بحث آموزش و پرورش،تصریح کرد: مسئولان آموزش و پرورش باید در پرورش فرزندان صالح ،مؤمن و موفق برای جامعه جدی باشند. والدین نیز در تربیت دینی فرزندان خود و حضور در مساجد و محافل و اقدامات فرهنگی دقت داشته باشند؛ دشمن تمام تلاش و قدرت خود را در این زمینه به کار گرفته است تا ما را از پیشرفت باز دارد و در آموزش، تدین و تفکر دستورات قرآن را از حذف کند.

آیت الله ناصری با بیان اینکه نباید گذاشت سنت های غلط غربی بر سنت های اسلامی حاکم شود،افزود: مسئولان شهر به ویژه آموزش و پرورش باید در امر تقویت نیروی انسانی برای آینده جدی تر کار کنند. کشور نیاز به نیروی متخصص مومن دارد تا به این خاک و سرزمین خدمت کنند. مسئولان دولتی و دانشگاهی باید استعدادیابی کنند و جوانان را تشویق کنند. باید از ظرفیت جوانان استفاده و آنان را پرورش داد تا سازنده و پیشرو باشند.

وی ادامه داد: باید با توکل به خدا، اسلام و کشور را یاری کرد، آینده کشور را باید به دست جوانان داد و آنان را تربیت کرد تا دشمن اصل انقلاب را از ما نگیرد و همه این ها نیازمند کار فرهنگی است. معلمان و روحانیون باید اقدامی جدی در این خصوص داشته باشند. مسئولان نیز باید کار فرهنگی را سرلوحه کار خود قرار دهند. باید جوانان را تربیت و تقویت کرد تا پرچم اسلام را در دست گیرند و یاریگر امام زمان (عج) باشند و مراکز علمی و کشور را اداره کنند.

گفتنی است طلایی مقدم فرماندار بافق نیز در ابتدای این برنامه ضمن خیر مقدم به آیت الله ناصری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه استان یزد و مسئولان دیگر، از امام جمعه بافق میزبان این برنامه تشکر و قدردانی کرد.

خبر: م.بختیاری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده