رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
  • کد خبر : ۱۱۶۲
  • چاپ خبر : باز هم پست بافق پیشتاز شد

باز هم پست بافق پیشتاز شد

به گزارش آفتاب بافق: رئیس پست بافق: بیش از 65000 هزار مرسوله در بخش های عادی، سفارشی، پیشتاز و امانت  از ابتدای امسال تا پایان تیرماه در شهرستان بافق توزیع شد.   عباس زارع بیدکی اظهار کرد: امسال بیش از 15000 هزار  مرسوله عادی و بیش از21000 هزار مرسوله پیشتاز توزیع گردیده است. رئیس پست […]

به گزارش آفتاب بافق:

رئیس پست بافق: بیش از 65000 هزار مرسوله در بخش های عادی، سفارشی، پیشتاز و امانت  از ابتدای امسال تا پایان تیرماه در شهرستان بافق توزیع شد.

 

عباس زارع بیدکی اظهار کرد: امسال بیش از 15000 هزار  مرسوله عادی و بیش از21000 هزار مرسوله پیشتاز توزیع گردیده است.

رئیس پست بافق با بیان این مطلب که امانت پستی به محموله های بالای ۲ کیلو اطلاق می شود، افزود: توزیع بیش از 4 هزار و 510 مرسوله سفارشی و نزدیک به 310 امانت پستی از دیگر خدمات پست بافق است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون 91 هزار و 900 قبض تلفن و بیش از یک  هزار و پانصد خرید اینترنتی در سطح شهر توزیع گردیده است.

زارع بیدکی، با اشاره به چاپ تمبر اختصاصی یوزپلنگ آسیایی در 53برگ به سفارش سازمان محیط زیست شهرستان بافق و یکصد برگ تمبر اختصاصی یادواره شهدای فرهنگی بافق به سفارش اداره آموزش وپرورش شهرستان اظهار داشت درآینده نزدیک از تمبر یوز آسیایی رونمایی خواهد گردید که در حال حاضر خواهان زیادی نیز در بین مشترکین تمبر دارد.وی متذکر گردید تعداددیگری از کارها درخصوص تمبر اختصاصی درباره اماکن مذهبی، فعالیتهای اقتصادی خاص وآداب وسنن شهرستان بافق در دست اقدام می باشد.

وی به برشمردن برخی خدمات و سرویس های پستی، خاطرنشان کرد: فروش 600فرم گذرنامه و یک هزار و 355برگ خدمات خودرویی و 990 اظهارنامه از دیگر خدمات ارائه شده است.

ازجمله اقدامات دیگر اداره پست شهرستان ثبت نام از 1559خانواربافقی در مرحله دوم ثبت نام طرح هدفمندی بوده که شهرستان بافق در بین شهرهای استان مقام اول را کسب نوده است که این مسئله موجب صدور تقدیرنامه از سوی معاونت فنی مدیر عامل شرکت پست جهت پرسنل این اداره نیز گردیده است.

رئیس پست بافق با اشاره به این مطلب که دامنه فعالیت ها و سرویس های پستی اکنون بسیار متنوع شده است، عنوان کرد: توزیع کیسه های پست بانک، پلمپ دفاتر، تهیه پلاک کدپستی، اسناد تک برگی ثبت اسناد و غیره از برخی این خدمات و فعالیت ها است.

در پایان وی از راه اندازی چند سرویس جدید ونوین  نظیر tls(تعیین زمان توزیع ) وکرایه درمقصدخبر داد که جزئیات آن را درمصاحبه بعدی به اطلاع عموم مردم خواهند رساند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده