رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
  • کد خبر : ۱۱۶۳۷۲
  • چاپ خبر : برگزاری همایش کویر نوردی توسط هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان بافق +تصاویر

برگزاری همایش کویر نوردی توسط هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان بافق +تصاویر

هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان بافق به مناسبت هفته بسیج همایش کویر نوردی با حضور ورزشکاران باشگاه ها برگزار نمود. به گزارش آفتاب بافق؛ ابراهیم ملاحیدری رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان بافق با اعلام این خبر افزود: این همایش با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار از باشگاه‌های شهرستان در کویر کاراکال برگزار […]

هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان بافق به مناسبت هفته بسیج همایش کویر نوردی با حضور ورزشکاران باشگاه ها برگزار نمود.

به گزارش آفتاب بافق؛ ابراهیم ملاحیدری رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان بافق با اعلام این خبر افزود: این همایش با حضور بیش از ۱۰۰ ورزشکار از باشگاه‌های شهرستان در کویر کاراکال برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این همایش را ایجاد اتحاد و هم بستگی بین ورزشکاران عنوان کرد و گفت: اجرای تمرینات رزمی،پیاده روی، والیبال و بازی های نقش آفرینی از جمله برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است؛ در این همایش ورزشکاران باشگاه های بدنسازی پهلوانان،پیکر تراشان،دنیای قدرت،نشاط،باشگاه آریایی،باشگاه های رزمی شهرستان (سرکار خانم صیف الدینی، خانم برزگری، خانم رجبی) و دیگر ورزشکاران حضور فعال داشتند.

همچنین سرکار خانم قاسم زاده مسئول امور بانوان از اداره ورزش و جوانان، آقای قانعی از نیروهای جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی نیزحضور داشتند .

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده