رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
  • کد خبر : ۱۱۶۳۸۷
  • چاپ خبر : آیین تجلیل از دانش‌آموزان آموزشگاه استثنایی امید و مرکز حرفه آموزی معلولین ذهنی نرگس بافق +تصاویر
به مناسبت روز جهانی معلولان؛

آیین تجلیل از دانش‌آموزان آموزشگاه استثنایی امید و مرکز حرفه آموزی معلولین ذهنی نرگس بافق +تصاویر

آیین تجلیل از دانش‌آموزان آموزشگاه استثنایی امید و مرکز حرفه آموزی معلولین ذهنی نرگس بافق با حضور رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان یزد، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش وجمعی دیگر از مسئولان شهرستان بافق در سالن پردیس هنر بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی معلولان، مراسم آیین تجلیل […]

آیین تجلیل از دانش‌آموزان آموزشگاه استثنایی امید و مرکز حرفه آموزی معلولین ذهنی نرگس بافق با حضور رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان یزد، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش وجمعی دیگر از مسئولان شهرستان بافق در سالن پردیس هنر بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت ۱۲ آذر روز جهانی معلولان، مراسم آیین تجلیل از دانش‌آموزان آموزشگاه استثنایی امید و مرکز حرفه آموزی معلولین ذهنی نرگس روز گذشته با حضور رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان یزد، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، شهردار، مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی و جمعی دیگر از مسئولان در سالن پردیس هنر بافق برگزار شد.

در این مراسم مصطفی پایدار رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان یزد از دانش‌آموزان، پرسنل و پیشکسوتان آموزشگاه استثنایی امید تجلیل نمود.

قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش بافق نیز ضمن تبریک این روز و قدردانی از زحمات مدیر و معلمان آموزشگاه امید،خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه را یک افتخار دانست.

اجرای دکلمه، استندآپ کمدی، نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش آموزان با نیازهای ویژه و اهدای گل توسط دانش آموزان به مربیان از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

منبع: روابط عمومی آ.پ

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده