رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
  • کد خبر : ۱۱۶۵۴۹
  • چاپ خبر : بازدید مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران از مرکز حرفه آموزی دختران معلول نرگس بافق

بازدید مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران از مرکز حرفه آموزی دختران معلول نرگس بافق

مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران صبح امروز از مرکز حرفه آموزی دختران معلول نرگس شهرستان بافق بازدید و با مسئولین این مرکز به گفتگو پرداخت. به گزارش آفتاب بافق؛ رحیمی مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران به همراه کریمیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان بافق و علی میرابی سرپرست روابط عمومی مجتمع در […]

مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران صبح امروز از مرکز حرفه آموزی دختران معلول نرگس شهرستان بافق بازدید و با مسئولین این مرکز به گفتگو پرداخت.

به گزارش آفتاب بافق؛ رحیمی مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران به همراه کریمیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان بافق و علی میرابی سرپرست روابط عمومی مجتمع در بازدید از مرکز حرفه آموزی دختران معلول نرگس شهرستان، ضمن قدردانی از زحمات مدیریت  و همچنین پرسنل خدوم این مرکز بیان داشت: بی‌شک خدمت به افراد کم‌توان ذهنی و جسمی اجری کثیر در درگاه الهی دارد و نیات پاک نیک‌اندیشانی که با حمایت مالی و صرف زمان برای این عزیزان قدم برمی‌دارند خیر دنیا و آخرت آنان خواهد شد. 

در ادامه کریمیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن تشکر از توجه مدیریت مجتمع به مجموعه بهزیستی،گزارشی از عملکرد این اداره و تعداد مراکزی که به قشر معلول شهرستان خدمات رسانی می کنند،ارائه نمود.

در پایان هدایایی به رسم یادبود از طرف مدیریت مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی به کادر و پرسنل  و معلولین این مراکز اهدا شد.

منبع: روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده