رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
  • کد خبر : ۱۱۶۵۶۹
  • چاپ خبر : تیم هندبال نوجوانان دختر بافق در آینده یکی از تیم های مطرح کشور خواهد بود
مربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشور:

تیم هندبال نوجوانان دختر بافق در آینده یکی از تیم های مطرح کشور خواهد بود

فاطمه محمد خانی سطح بازی بازیکنان هندبال دختر بافقی را بسیار خوب و در حد تیم ملی بیان کرد و افزود: تیم سنگ آهن بافق پیشرفت بسیاری خوبی با توجه به حضور در مسابقات هندبال و کسب مقام اول داشته است و با چنین پتانسیل و سرمایه گذاری که باشگاه آهن برای بازیکنان بومی کرده […]

فاطمه محمد خانی سطح بازی بازیکنان هندبال دختر بافقی را بسیار خوب و در حد تیم ملی بیان کرد و افزود: تیم سنگ آهن بافق پیشرفت بسیاری خوبی با توجه به حضور در مسابقات هندبال و کسب مقام اول داشته است و با چنین پتانسیل و سرمایه گذاری که باشگاه آهن برای بازیکنان بومی کرده است در آینده یکی از تیم های مطرح کشور خواهد بود.

به گزارش آفتاب بافق؛ منصوریان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن در گفتگویی پیرامون برگزاری اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر در بافق،با بیان اینکه هندبال شهرستان بافق به عنوان قطب هندبال استان است،اظهار کرد: باشگاه آهن شرکت سنگ آهن مرکزی تنها مجوز آکادمی هندبال استان را اخذ نموده است و با توجه به جامعه آماده و خوبی که در بحث دختران و پسران است، ورزشکارانی را تربیت می کند. برنامه بلند مدتی برای تیم های پایه دیده شده است که از جمله آنان ایجاد آکادمی بصورت کار علمی و برنامه با تولید و آموزش از طریق مربیان مطرح کشور و تراز اول در شهرستان است تا استعدادهای نهفته در شهرستان شکوفا شود و بتوانیم آنان را به کشور معرفی کنیم.

وی ادامه داد: در بحث هندبال دختران مربیان سیده مریم فخری و دهقان که بالاترین درجه مربیگری در استان را دارند، برنامه ای قوی تدوین نموده اند و با حضور حارصی که از 17 سالگی در تیم ملی حضور داشته است، اتفاقات خوبی در بحث تیم پایه هندبال خواهد افتاد.

منصوری حضور تیم ملی هندبال نوجوانان دختر در شهرستان بافق را نقطه عطفی در توسعه و اهداف بلند مدت باشگاه آهن دانست و گفت:  بازیکنانی که اکنون در حال تمرین و بازی هستند به لحاظ سنی 4 سال کوچکتر از اعضای تیم ملی هستند اما طی چند سال آینده بدون شک عملکرد دختران هندبال بافق بسیار بهتر از تیم ملی خواهد بود.

وی با اشاره به سه بازی تدارکاتی که طی حضور تیم ملی هندبال در بافق دیده شده است،خاطرنشان کرد: فدراسیون هندبال نیز با توجه به زیرساخت های خوب باشگاه آهن و استعدادهای شهرستان می تواند آن را به مسئولین کادر فنی و تیم ملی انتقال دهد و استعدادهای شهرستان را معرفی نماید.

مدیرعامل باشگاه آهن با اعلام حمایت از رشته های ورزش مستعد شهرستان عنوان کرد: برنامه ریزی قوی در بحث آکادمی ها و پایه شده است و خوشبختانه در سایر رشته ها نیز انجام گرفته است و در چند سال آینده شاهد موقعیت و اتفاقات خوب برای ورزش شهرستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی از روز دوشنبه 15 آذرماه آغاز شده و تا روز جمعه 19 آذرماه ادامه خواهد داشت،افزود:  سه بازی تدارکاتی برنامه ریزی شده و سه بازیکن از شهرستان بافق نیز در اردوی تیم ملی حضور دارند و کادر فنی می توانند از این بازیکنان استفاده کنند اما با توجه به آنکه اعضای تیم ملی انتخاب شدند و به لحاظ سنی نیز 4 سال بزرگتر هستند و برای بازی های آسیا خود را آماده می کنند،انتظار حضور آنان در تیم ملی را نداریم اما در سال های آینده این امر اتفاق خواهد افتاد.

منصوری در پایان از حمایت های بی شائبه فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی و هیئت مدیره باشگاه در خصوص زیر ساخت های ورزشی و توسعه ورزش شهرستان و باشگاه تشکر کرد و امیدوار شد این روند ادامه داشته باشد و در سالهای آینده با برنامه های بلند مدت افتخارات شهرستان بیش از پیش باشد.

همچنین فاطمه محمد خانی مربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر در گفتگویی کوتاه هدف از این اردو را برگزاری بازی های تدارکاتی با تیم های بافق برای آمادگی تیم ملی و اعزام به مسابقات آسیایی در اسفند ماه و شناسایی نقاط قوت و رفع نقاط ضعف عنوان کرد.

وی سطح بازی بازیکنان هندبال بافقی را بسیار خوب و در حد تیم ملی بیان کرد و افزود: تیم سنگ آهن بافق پیشرفت بسیاری خوبی با توجه به حضور در مسابقات هندبال و کسب مقام اول داشته است و با چنین پتانسیلی و سرمایه گذاری که باشگاه آهن برای بازیکنان بومی کرده است در آینده یکی از تیم های مطرح کشور خواهد بود.

 محمد خانی در پایان سخنان خود از باشگاه سنگ آهن و مسئولین آن که شرایط بسیار خوبی برای نوجوانان تیم ملی فراهم کرده اند، تشکر و قدردانی کرد.

خبر:م.بختیاری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده