رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
  • کد خبر : ۱۱۶۸۹
  • چاپ خبر : زنگ بسيج در مدارس بافق نواخته شد + تصاوير

زنگ بسيج در مدارس بافق نواخته شد + تصاوير

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ صبح امروز در آیینی همزمان با هفته گراميداشت بسيج و با حضور مسئول بسيج دانش آموزي استان يزد ، معاون فرماندار بافق ، مدیر آموزش و پرورش ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان محلی زنگ بسيج در مدرسه علوم و معارف صدرا بافق به صدا در آمد. […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ صبح امروز در آیینی همزمان با هفته گراميداشت بسيج و با حضور مسئول بسيج دانش آموزي استان يزد ، معاون فرماندار بافق ، مدیر آموزش و پرورش ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان محلی زنگ بسيج در مدرسه علوم و معارف صدرا بافق به صدا در آمد.
معاون فرماندار بافق در اين آيين با عرض تبريك هفته بسيج به سياست هاي خصمانه دشمنان عليه نظام و انقلاب اشاره كرد و اظهارداشت: امروزه دشمنان با بهره گيري ازجنگ نرم و بكارگيري رسانه ها و شبكه هاي مجازي سعي در از بين بردن وحدت و همدلي و انسجام بين مردم ما را دارند.
محمد علي طالعي امنيت و اقتدار ميهن اسلامي در جامعه كنوني را مرهون دو نعمت بزرگ برشمرد و تصريح كرد: امروزه نظام اسلامي به بركت وجود دونعمت بزرگ ولايت فقيه و تفكر بسيجي در بين مردم توانسته در برابر زيادي خواهي دشمنان نظام، انقلاب و اسلام ايستادگي كند.
مدير آموزش و پرورش بافق نيز در اين مراسم ضمن عرض خير مقدم به حاضرين و گراميداشت هفته بسيج به اهمیت وجود تفکر بسیجی بین دانش آموزان اشاره کرد و افزود:طبق فرمایشات امام راحل (ره) هرکاربزرگی که با بسیج شدن افراد و اتحاد و همبستگی صورت پذیرد خود نمونه ای از پیاده کردن تفکر بسیجی است.
علي اصغر رنجبردر ادامه پيشرفت ها و توانمندي كشور در زمينه هاي مختلف علمي ، تكنولوژي و ساير زمينه ها را مرهون تفكر بسيجي در بين جوانان عنوان كرد و بر ضرورت سرلوحه كار قرار دادن تفكر بسيجي در بين دانش آموزان تاكيد نمود.
گفتني است احتزاز پرچم مقدس جمهوري اسلامي ، قرائت دكلمه و برپايي نمايشگاه عكس شهداي والامقام از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

IMG_0914

IMG_0921

IMG_0912

IMG_0931

IMG_0926

IMG_0943

IMG_0936

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده