رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
  • کد خبر : ۱۱۷۶۵۶
  • چاپ خبر : آیین رونمایی از کتاب حلاوت دلها در حسینیه  امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار شد+تصاویر

آیین رونمایی از کتاب حلاوت دلها در حسینیه امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار شد+تصاویر

با حضور جمعی از مسئولین و خانواده آیت الله میرغنی زاده، آیین رونمایی از کتاب حلاوت دلها که در خصوص زندگی نامه آیت الله حاج سید محمد میرغنی زاده بافقی که به نویسندگی علی فتوحی بافقی به رشته تحریر در آمده بود در حسینیه آستان متبرک امامزاده عبدالله(ع) شهرستان برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق […]

با حضور جمعی از مسئولین و خانواده آیت الله میرغنی زاده، آیین رونمایی از کتاب حلاوت دلها که در خصوص زندگی نامه آیت الله حاج سید محمد میرغنی زاده بافقی که به نویسندگی علی فتوحی بافقی به رشته تحریر در آمده بود در حسینیه آستان متبرک امامزاده عبدالله(ع) شهرستان برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق ؛ شب گذشته و با حضور جمعی از مسئولین و خانواده آیت الله میرغنی زاده، آیین رونمایی از کتاب حلاوت دلها که در خصوص زندگی نامه آیت الله حاج سیدمحمد میرغنی زاده بافقی که به نویسندگی علی فتوحی بافقی به رشته تحریر در آمده بود درحسینیه  آستان امامزاده عبدالله(ع) شهرستان برگزار شد.

در این مراسم پس از پخش کلیپی ازتصاویر امام جمعه اسبق شهرستان مرحوم آیت ا… میرغنی زاده، دکتر ارجمند رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان بافق از نحوه جمع آوری مطالب و تالیف کتاب توسط نویسنده جوان مطالبی را عنوان کرد.

ارجمند زحمت گردآوری و تهیه کتاب توسط نوجوان علی فتوحی را قابل ستایش و تقدیر دانست.

در ادامه دکتر میرغنی زاده از خصوصیات و شخصیت امام جمعه فقید و خدمات ارزنده ای که از خود بر جای گذاشته برای حاضرین مطالبی عنوان کرد.  

علی فتوحی بافقی نویسنده جوان کتاب حلاوت دلها که برگرفته از زندگی آیت الله میرغنی زاده می باشد از تمامی کسانیکه که وی را در انتشار کتاب یاری رسانده اند تقدیر و تشکر کرد.

پایان بخش مراسم رونمایی از کتاب حلاوت دلها توسط خانواده آیت الله میرغنی زاده و جمعی از مسئولین شهرستان بافق بود.

لازم بذکر از طرف خانواده آیت آلله میرغنی زاده قرآن شخصی امام جمعه فقید به نویسنده جوان کتاب تقدیم شد.

عکس: عرفان مرشد زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده