رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
  • کد خبر : ۱۱۷۷۳۸
  • چاپ خبر : بحث استعفای دکتر سعادت جو مطرح نیست/ باید بدون رنجش خاطر به فکر سلامت مردم باشند
دکتر فاطمی در بازدید از تاسیسات گرمایشی بیمارستان ولی عصر (عج) بافق :

بحث استعفای دکتر سعادت جو مطرح نیست/ باید بدون رنجش خاطر به فکر سلامت مردم باشند

دکتر فاطمی در بازدید از تاسیسات و سیستم گرمایشی بیمارستان ولی عصر(ع) خطاب به سعادت جو: چرا استعفا داده اید؟ در این زمان  بحث سلامت مردم مطرح است. به گزارش آفتاب بافق؛ استاندار یزد و هئیت همراه پس از بازدید از روند ساخت بیمارستان 96 تختخوابی بنا به درخواست خبرنگاران از سیستم فرسوده گرمایشی که […]

دکتر فاطمی در بازدید از تاسیسات و سیستم گرمایشی بیمارستان ولی عصر(ع) خطاب به سعادت جو: چرا استعفا داده اید؟ در این زمان  بحث سلامت مردم مطرح است.

به گزارش آفتاب بافق؛ استاندار یزد و هئیت همراه پس از بازدید از روند ساخت بیمارستان 96 تختخوابی بنا به درخواست خبرنگاران از سیستم فرسوده گرمایشی که باعث اتفاقات اخیر و توهین به خبرنگار صدا و سیما شده بود بازدید کرد.

دکتر فاطمی خواستار رسیدگی قاطع در این موضوع شد و فرماندار بافق اعتبار تخصیص یافته به این امر را موجب تسریع در روند بازسازی و اصلاح سیستم گرمایشی بیمارستان  عنوان کرد.

دکتر فاطمی از مدیریت بیمارستان خواست که موضوع را پیگیری کنند که خبرنگاران یادآور شدند که دکتر سعادت جو استعفاء داده است.

استاندار یزد در واکنش به استعفای سعادت جو گفت : امروز زمان استعفاء مطرح نیست و بحث سلامت مردم در میان است و شما هم با قاطعیت موضوع را بررسی کنید و به فکر رفاه و آسایش بیماران و مردم باشید.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده