رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
  • کد خبر : ۱۱۷۷۸
  • چاپ خبر : ساخت کارخانه فولاد بافق کسری با مشارکت شرکت خارجی کلید خورد

ساخت کارخانه فولاد بافق کسری با مشارکت شرکت خارجی کلید خورد

رحمان مظفری امروز در حاشیه مراسم انعقاد قرارداد ساخت کارخانه فولاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با برگزاری تشریفات مناقصه و گشایش پاکت‌های مرتبط با آن، شرکت «ساینو استیل» چین و نصب قائم، در قالب کنسرسیوم به عنوان پیمانکار انتخاب شدند. وی با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌های این طرح از قبیل آب، برق، […]

رحمان مظفری امروز در حاشیه مراسم انعقاد قرارداد ساخت کارخانه فولاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با برگزاری تشریفات مناقصه و گشایش پاکت‌های مرتبط با آن، شرکت «ساینو استیل» چین و نصب قائم، در قالب کنسرسیوم به عنوان پیمانکار انتخاب شدند.
وی با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌های این طرح از قبیل آب، برق، تلفن و خطوط دسترسی ریلی و حصارکشی و فضای سبز انجام شده است، بیان کرد: با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم شرکت‌های پیمانکاری می‌توانند از هم‌اکنون فعالیت خود را برای احداث کارخانه فولاد بافق کسری آغاز کنند.
وی مدت زمان ساخت این کارخانه را 42 ماه اعلام کرد و افزود: برای ساخت، ‌تکمیل و راه‌اندازی این طرح، اعتباری بالغ بر 404 میلیون یورو سرمایه‌گذاری خواهد شد.
مظفری خاطرنشان کرد:‌ با بهره برداری از این کارخانه، ‌زمینه اشتغال بیش از یک‌هزار و 800 نفر به طور مستقیم و 6هزار نفر به صورت غیرمستقیم فراهم می‌شود.
این مسئول معدنی تصریح کرد:‌ خوراک این کارخانه، ‌سنگ‌آهن، ‌آگلومراسیون و گندله است و سالانه قابلیت تولید یک میلیون تن فولاد را دارد.
به گزارش فارس، اجرای طرح فولاد بافق کسری موجب ایجاد تحول اقتصادی در کشور و توسعه و رونق شهرستان بافق و همچنین جلوگیری از خام فروشی سنگ‌آهن در این شهرستان خواهد شد.
در مراسم عقد قرارداد این کارخانه امام جمعه و فرماندار بافق، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی و جمعی از مسئولان معدنی و مدیران شهرستان بافق نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده