رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
  • کد خبر : ۱۱۷۹۹۵
  • چاپ خبر : بسیاری از مسائل و آسیب‌های اجتماعی با ورود به حوزه ورزش حل خواهد شد /  آیین تجلیل از بانوان مدال آور شرکت سنگ آهن مرکزی
سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی؛

بسیاری از مسائل و آسیب‌های اجتماعی با ورود به حوزه ورزش حل خواهد شد / آیین تجلیل از بانوان مدال آور شرکت سنگ آهن مرکزی

حمیدیان با تاکید به نهادینه کردن فرهنگ ورزش از سنین کودکی،افزود: بسیاری از مسائل و آسیب‌های اجتماعی اگر در حوزه ورزش ورود کنیم اصلا به وجود نمی‌آید که بخواهیم حل کنیم. به گزارش آفتاب بافق؛ آیین تجلیل از بانوان مدال آور شرکت سنگ آهن با حضور مجتبی حمیدیان سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی،دهقان معاون امور […]

حمیدیان با تاکید به نهادینه کردن فرهنگ ورزش از سنین کودکی،افزود: بسیاری از مسائل و آسیب‌های اجتماعی اگر در حوزه ورزش ورود کنیم اصلا به وجود نمی‌آید که بخواهیم حل کنیم.

به گزارش آفتاب بافق؛ آیین تجلیل از بانوان مدال آور شرکت سنگ آهن با حضور مجتبی حمیدیان سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی،دهقان معاون امور ورزشی اداره کل ورزش جوانان،  منصوریان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن و جمعی از مسئولین در محل سالن همایش های آهنشهر برگزار شد.

مهندس حمیدیان سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) گفت: موضوع ورزش باید از سنین کودکی جدی گرفته شود. مسئله مهمی که وجود دارد این است که چرا در حوزه ورزش با کشورهای دیگر تفاوت داریم؟ باید از سنین کودکی فرهنگ ورزش را نهادینه‌سازی کرد.

وی افزود: بسیاری از مسائل و آسیب‌های اجتماعی اگر در حوزه ورزش ورود کنیم اصلا به وجود نمی‌آید که بخواهیم حل کنیم.

حمیدیان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین باشگاه آهن برای اقدامات صورت گرفته بیان داشت: باید برنامه ریزی کنیم تا هم در حوزه قهرمانی و هم حوزه ورزش های همگانی بتوانیم موفقیت های جدی تری را بدست آوریم. باید بتوانیم فعالیت های مختلف ورزشی را در کنار حوزه سرمایه گذاری و اقتصادی به درستی ببینیم که توسعه حوزه صنعت ورزشی در وسط راه رها نشود و ادامه پیدا کند.

گفتنی است؛ در ابتدای این مراسم آزاده دهقان معاون امور ورزشی اداره کل ورزش جوانان  استان گفت: ورزش بانوان نیاز به تسهیل گری هایی دارد که یکی از آنها باشگاه های منسجم هست که شاید در سطح استان محدود باشگاه هایی را داشته باشیم که با مدیریت ورزشی و با نگاه ورزش قهرمانی اداره شود و خوشبختانه باشگاه فرهنگی ورزشی آهن با این روند در حال فعالیت است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده