رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
  • کد خبر : ۱۱۸۱۶
  • چاپ خبر : حضور پاي صندوق راي بهترين مكان براي همراهي و همدلي دولت است

حضور پاي صندوق راي بهترين مكان براي همراهي و همدلي دولت است

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ سيد مهدي طلايي مقدم در جمع نمايندگان اموربانوان و خانواده ادارات شهرستان بافق از بانوان به عنوان يك قشر اثر گذار در مسائل اجتماعي ، سياسي و اقتصادي نام برد و خاطر نشان كرد : بانوان مي توانند نقش بسزايي در حضور پرشور افراد جامعه پاي صندوق هاي […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ سيد مهدي طلايي مقدم در جمع نمايندگان اموربانوان و خانواده ادارات شهرستان بافق از بانوان به عنوان يك قشر اثر گذار در مسائل اجتماعي ، سياسي و اقتصادي نام برد و خاطر نشان كرد : بانوان مي توانند نقش بسزايي در حضور پرشور افراد جامعه پاي صندوق هاي اخذ راي داشته باشند.
فرماندار بافق حضور پاي صندوق هاي راي را بهترين مكان براي همراهي و همدلي مردم با دولت دانست و گفت : با توجه به مسائل موجود و پيش روي دولت در عرصه سياسي و اقتصادي ، همراهي جامعه از سوي بانوان مي تواند بازوي توانمندي در اجراي برنامه ها و اهداف دولت تدبير و اميد باشد.
وي افزود : بانوان مي توانند دولت را در تشويق افراد جامعه به راي دادن و جلوگيري از برنامه ها و اهداف دشمن به منظور كم رنگ كردن حضور مردم در انتخابات سال جاري ياري كنند.
طلايي مقدم هدف از انتخابات را براساس سخنان امام خميني(ره) ، مقام معظم رهبري و رياست جمهوري تشريح كرد و گفت : قانون مداری، عدالت محوری و امانت داری سه اصل مهم در انتخابات است.
فرماندار بافق با تاكيد بر اينكه باید به مردم این اطمینان را بدهیم که در سایه قانون و عدالت از آراء صیانت خواهیم کرد ، گفت : باید با اعتماد سازی زمینه مشارکت فعالانه مردم را در انتخابات فراهم کنیم.
وي در ادامه سخنان خود با اشاره به تحميل تحريم ها عليه ايران و ايجاد مشكلات اقتصادي براي جامعه خاطرنشان كرد : تحریم‌ها نه تنها ایران را به زانو در نیاورد بلکه، شرایط را برای افزایش توانمندی تولیدات داخلی بیش از پیش فراهم کرد.
طلايي مقدم نقش آفريني بانوان در اقتصاد مقاومتي را مثبت ارزيابي كرد و گفت : زنان نقش تأثیرگذاری در اصلاح الگوی مصرف خانوار ، فرهنگ سازی و حمایت از تولید داخلی دارند.

IMG_1238

IMG_1239

IMG_1244

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده