رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
  • کد خبر : ۱۱۸۹۷
  • چاپ خبر : پیام مدیرعامل و فرمانده پایگاه مقاومت نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن در پی شهادت “شیخ باقر النمر”

پیام مدیرعامل و فرمانده پایگاه مقاومت نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن در پی شهادت “شیخ باقر النمر”

به گزارش آفتاب بافق به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن، محمدجواد عسکری، مدیرعامل و فرمانده پایگاه مقاومت نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی در پی شهادت “شیخ باقر النمر” پیامی صادر کرد. متن پیام: انـا لله انـا الیــه راجعـــون شهادت علامه ((شیخ باقرالنمر)) رهبر شیعیان عربستان به دست رژیم سفاک و […]

به گزارش آفتاب بافق به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن، محمدجواد عسکری، مدیرعامل و فرمانده پایگاه مقاومت نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی در پی شهادت “شیخ باقر النمر” پیامی صادر کرد.

متن پیام:

انـا لله انـا الیــه راجعـــون

شهادت علامه ((شیخ باقرالنمر)) رهبر شیعیان عربستان به دست رژیم سفاک و دژخیم آل سعود ، دل وجان مسلمانان و شیعیان و هر انسان آزاده و آزاد اندیش را در غم و اندوه فرو برد .
او که پس از تحمل سالها دردورنج اسارت و شکنجه در زندان های آن رژیم سفاک ، جان خود را در جهت عزت و سربلندی مکتب آل محمد (ص) و مذهب تشیع و تعالی کلمه طیبه توحید و اقامه عدالت فدا کرد و برگ زرینی دیگر بر افتخارات تاریخ تشیع افزود .
اینجانب از طرف خود و از طرف کارکنان و بسیجیان شرکت سنگ آهن مرکزی ضمن محکوم کردن این اقدام ناجوانمردانه و به دور از معیارهای انسانی رژیم آل سعود ، شهادت این عالم وارسته را به محضر حضرت ولیعصر (عج) ، مقام معظم رهبری و همه شیعیان جهان تبریک و تسلیت عرض می نمایم .

محمدجواد عسکری
مدیرعامل و فرمانده پایگاه مقاومت نبی اکرم (ص)
شرکت سنگ آهن مرکزی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده