رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
  • کد خبر : ۱۱۹۷۰
  • چاپ خبر : مدیرعامل جدید باشگاه سنگ آهن بافق منصوب شد

مدیرعامل جدید باشگاه سنگ آهن بافق منصوب شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، صبح روز گذشته محمد رضا کاظمی با حضور در باشگاه سنگ آهن به عنوان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن منصوب شد. در نشستی که به همین منظور با حضور کادر باشگاه برگزار شد ؛ مدیر امور رفاهی آهنشهر و عضو هئیت مدیره ضمن تبریک فرا […]

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، صبح روز گذشته محمد رضا کاظمی با حضور در باشگاه سنگ آهن به عنوان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن منصوب شد.
در نشستی که به همین منظور با حضور کادر باشگاه برگزار شد ؛ مدیر امور رفاهی آهنشهر و عضو هئیت مدیره ضمن تبریک فرا رسیدن ایام اله دهه فجر، بیان داشت: آقای کاظمی چندین سال مسئول امور ورزشی شرکت و نیز سابقاً مدیر امور ورزشی شرکت بودند.
سید علی رضا حسینی افزود: در اینجا بر خود لازم می دانم از زحمات آقای دهستانی که در این مدت واقعا زحمت کشیدند تقدیر و تشکر کنم و برای برادر آزاده آقای کاظمی آرزوی موفقیت دارم.
همچنین در ادامه این جلسه ، کاظمی با تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: از اینکه در بین شما همکاران عزیز هستم بسیار خرسندم و از شما درخواست دارم با تلاش و پشتکار، همکاری کاری کنید تا باعث رشد و اعتلای ورزش شرکت و شهرستان شویم.

مدیر عامل باشگاه

DO3P1742

DO3P1733

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده