رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
  • کد خبر : ۱۲۰۳۸۰
  • چاپ خبر : برگزاری نخستین شب شعر “حکیم سخن”در بافق

برگزاری نخستین شب شعر “حکیم سخن”در بافق

نخستین شب شعر حکیم سخن به مناسبت بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و تجلیل از جمعی از شاعران در خانه فرهنگ شهرداری بافق برگزار شد.به گزارش آفتاب بافق؛ نخستین شب شعر”حکیم سخن”به مناسبت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی با حضور شهردار, اعضای شورای شهر, رییس اداره ارشاد ,رئیس دانشگاه آزاد و شاعران و علاقه مندان به […]

نخستین شب شعر حکیم سخن به مناسبت بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و تجلیل از جمعی از شاعران در خانه فرهنگ شهرداری بافق برگزار شد.
به گزارش آفتاب بافق؛ نخستین شب شعر”حکیم سخن”به مناسبت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی با حضور شهردار, اعضای شورای شهر, رییس اداره ارشاد ,رئیس دانشگاه آزاد و شاعران و علاقه مندان به شعر و ادبیات در خانه فرهنگ شهرداری برگزار گردید.
در این مراسم که توسط انجمن ادبی حافظ و با همکاری خانه فرهنگ برگزار شد جمعی از شاعران شهرستان بافق به شعر خوانی پرداختند و در پایان از شاعران تجلیل به عمل آمد.
لازم به ذکر است در تقویم ایرانی روز ۲۵ اردیبهشت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی نامگذاری شده است و در این روز برنامه‌های مختلفی در سراسر کشور برگزار می‌شود تا وجود چنین شخصیت برجسته‌ای در تاریخ ادبیات به همه یادآوری شود .

منبع: روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده