رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷
  • کد خبر : ۱۲۰۸۲
  • چاپ خبر : اگر چه دیر جنبیدیم ولی خوب جنبیدیم

اگر چه دیر جنبیدیم ولی خوب جنبیدیم

شکی نیست که استعمارگرا ن تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند از منابع اقتصادی و سیاسی کشورهای جهان سوم خصوصاً کشورهایی که دایه ی نظام اسلامی را دارند بگذرند و این سیاسان پیر و روباهان مکار می دانند که چنگ انداختی به منافع اقتصادی غیر ممکن می گردد مگر اینکه اول به فضای فکری و عقیدتی […]

شکی نیست که استعمارگرا ن تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند از منابع اقتصادی و سیاسی کشورهای جهان سوم خصوصاً کشورهایی که دایه ی نظام اسلامی را دارند بگذرند و این سیاسان پیر و روباهان مکار می دانند که چنگ انداختی به منافع اقتصادی غیر ممکن می گردد مگر اینکه اول به فضای فکری و عقیدتی یک کشور حمله کنند.
و بنیان عقیدتی یک ملتی را تخریب نمایند. اگر چه امروز تکنولوژی پیشرفته نظامی قادر است کشوری را در عرض چند روز به تلی از خاک تبدیل کند ولی باید اذعان داشت در کنار پیشرفت های نظامی حمله فیزیکی به کشوری هزینه های گزافی دارد لذا اربابان دنیای سیاست امروز دیگر حاضر نیستند این هزینه ها را بر گرده ملت ها و دولت نحمیل کنند اینان متوجه شوند برای استعمار یک ملت باید او را ازنظر فکری و عقیدتی استحاله کنند و برای استحاله یک ملت در شرایط خاص جایی بهتراز فضای مجازی نیست فضایی که هیچ محدودیتی ندارد امروز کارشناسان خبره فضای مجازی برای لحظه لحظه عمر ما و فرزندان ما برنامه ریزی می نمایند این جماعت هیچ عجله ای ندارند. برنامه های دراز مدتی را برای ما طراحی کردند.یادمان باشد در حالی که کودک سه ساله امروزی با موبایل و دنیای مجازی آشنا است چگونه به کودکان ده سال اینده می خواهیم بگوییم که فیلتر می کنیم. یا او را از پلیس های نخفی شبکه های اجتماعی بترسانیم. اگر چه ما دیر جنبیدیم. جوانان امروز ما در مقابل هجوم شبکه های اجتماعی واکسینه نیستند لااقل حرکت امروز باعث واکسینه شدن فرزندان ما در آینده خواهد شد.
شنبه شب بود که به دعوت یکی از دوستان در همایش جنگ نرم در صحن و سرای آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق شرکت کردم عالی بود. کاش این همایش ها از 20 سال قبل شروع شده بود کاش امروز شاهد این نبودیم که مردان و زنان ایرانی در شبکه های اجتماعی دنبال نیمه گمشده مجازی خود می گردند. و هزاران کاش دیگر.
ضمن تشکر ازروابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در خصوص این همایش و همایش های قبلی به عنوان یک فرهنگی بازنشسته تمنا دارم این همایش ها را در دبیرستان ها برگزار کنند . چون گروه هدف این قشر از اجتماع هستند .دست مریزاد به همه عزیزان که دستی در برگزاری این همایش و همایش های آموزش خانواده در مجموعه سنگ آهن داشتند. امیدوارم خداوند پاداش خیر عنایت بفرماید.
قصه گوی غصه های شما عباس ابراهیمی خوسفی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده