رفتن به بالا
  • شنبه - ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
  • کد خبر : ۱۲۱۴۹۴
  • چاپ خبر : برگزاری اولین دوره داوری درجه 3 ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی
رئیس هئیت ورزش روستایی وبازیهای بومی محلی خبر داد:

برگزاری اولین دوره داوری درجه 3 ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی ومحلی شهرستان بافق از برگزاری دوره داوری درجه 3 بازی های بومی محلی با حضور 25 نفر خبر داد. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد جعفر حسینی رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان بافق در خصوص دوره مربیگری درجه 3 گفت: دوره داوری […]

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی ومحلی شهرستان بافق از برگزاری دوره داوری درجه 3 بازی های بومی محلی با حضور 25 نفر خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد جعفر حسینی رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان بافق در خصوص دوره مربیگری درجه 3 گفت: دوره داوری بازی های بومی محلی درجه ۳ با حضور ۲۵ نفر از ورزشکاران بومی محلی شهرستان بافق برای اولین بار با حضور مدرسین استان سرکار خانمها ارزانش و خانم پور صاحبی برگزار شد.

بخشدار مرکزی بافق با اشاره به اینکه این دوره با هدف توسعه و ترویج بازی هیات بومی محلی درشهرستان برگزارشد، افزود: در این دوره از مربیان و داوران استان یزد استفاده شد تا بعد از پایان این دوره بتوانیم داوران فعالی را برای داوری بازی ها و جشنواره در سطح استان و ملی معرفی کنیم.

حسینی گفت: در این دوره بازی بومی محلی مورد بررسی قرار گرفت که شرایط نفرات شرکت کننده بسیار عالی عنوان و سعی بر این‌است که از نفرات برگزیده در مسابقات بومی محلی و جشنواره ها به منظور داوری استفاده کنیم.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان بافق افزود:چوب کشی، دال پلان، هفت ‌سنگ تیمی و انفرادی، ،لی لی ، طناب کشی، دوز پا ، و … در این دوره تدریس شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده