رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
  • کد خبر : ۱۲۱۷۰۰
  • چاپ خبر : یاد شهدای طلبه، شهید آیت الله بهشتی و شهید سردار سلیمانی در بافق گرامی داشته شد

یاد شهدای طلبه، شهید آیت الله بهشتی و شهید سردار سلیمانی در بافق گرامی داشته شد

یادواره شهدای طلبه، شهید آیت الله بهشتی و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت هفته قوه قضاییه و اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی مراسم یادمان شهدای طلبه، شهید آیت الله بهشتی و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در محل امامزاده عبدالله بافق و با […]

یادواره شهدای طلبه، شهید آیت الله بهشتی و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت هفته قوه قضاییه و اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی مراسم یادمان شهدای طلبه، شهید آیت الله بهشتی و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در محل امامزاده عبدالله بافق و با حضور امام جمعه بافق، فرمانده سپاه، معاون سیاسی امنیتی فرماندار بافق و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

گفتنی است: در این مراسم سردار محمد احمدیان معاون اطلاعات و عملیات کمیته جستجوی مفقودین به سخنرانی پرداخت.

سردار محمد احمدیان معاون اطلاعات و عملیات کمیته جستجوی مفقودین بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان با خصوصیات اخلاقی متفاوت از همه طوایف و اقوام با دشمن به نبرد می‎پرداختند و در عین سادگی و بی‎آلایش به درجات بالای معنوی می‎رسیدند و ایران از طریق این فرهنگ توانست بر دشمنان غالب شود.

احمدیان با بیان اینکه شهدا حافظان مملکت هستند، اظهار داشت: شهدا در هشت سال دفاع مقدس برای حفظ اسلام، دین و مملکت تا پای جان ایستادگی کردند در حالی که مانند سقوط فاو در جلوی خود تنها راه شهادت را پیش‎رو داشتند اما با دست‎های خالی و تکیه بر قدرت ایمان در برابر 60 هزار نیروی زبده و یازده بالگرد و تانک دشمن ایستادگی کرده و به پیروزی رسیدند.

وی افزود: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس مخلصانه و نه برای سهمیه یا امتیازی به صحنه نبرد ورود پیدا کردند لذا باید با کمی تامل کنیم در آن دوران چرا مادران شهدا فرزندان‎شان را به توپ و گلوله اسلحه دشمنان سپردند.

لزوم حفظ حقایق و رشادت ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس

این رزمنده جنگ تحمیلی بر لزوم حفظ حقایق و رشادت ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و بیان داشت: اگر امروز شاهد بی‎حرمتی به دفاع مقدس باشیم مقصر خودمان هستیم که نتوانستیم مردانگی را در هشت سال دفاع مقدس به نسل بعد نشان دهیم و نسل سوم را با فرهنگ ایثار و مقاومت آشنا سازیم.

اجرای گروه سرود عاشقان امام؛ مداحی مداح اهل بیت لواسانی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

لازم بذکر است این مراسم با همکاری مکتب زینبیون و آستان متبرکه امام زاده عبدالله(ع) برگزار شد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده