رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
  • کد خبر : ۱۲۱۹۱
  • چاپ خبر : کارکنان و بسیجیان شرکت سنگ آهن مرکزی یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند

کارکنان و بسیجیان شرکت سنگ آهن مرکزی یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت، در سی و هشتمین بهار انقلاب، مدیر عامل شرکت، کارکنان و بسیجیان پایگاه مقاومت نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق هم‌آوا و همگام با ملت ایران در دیگر نقاط کشورمان در صفوف به هم پیوسته و با شکوهتر از همیشه در راهپیمایی شکوهمند یوم الله […]

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت، در سی و هشتمین بهار انقلاب، مدیر عامل شرکت، کارکنان و بسیجیان پایگاه مقاومت نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق هم‌آوا و همگام با ملت ایران در دیگر نقاط کشورمان در صفوف به هم پیوسته و با شکوهتر از همیشه در راهپیمایی شکوهمند یوم الله 22بهمن شرکت کردند و وفاداری خویش را به نظام، انقلاب و ولایت به منصه ظهور رسانده و با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن با فریاد «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیست» و … مراتب انزجار خود را از آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، دانش‌آموزان، دانشجویان، بسیجیان، نظامیان و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند و در حالی که پلاکاردهایی با مضمون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل‌سعود» توسط پایگاه نبی اکرم توزیع شده بوددر دست داشتند، انزجار خود را از مستکبران جهان اعلام نمودند.
راهپیمایی 22 بهمن ماه بافق ساعت 10 صبح امروز از بسیج بافق تا آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولین شهرستان بافق برگزار گردید .
سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین “سلیمانی” امام جمعه بافق ، همسرائی گروه فجر آفرینان ، قرائت قطعنامه پایانی و برپائی ایستگاه صلواتی از برنامه های این مراسم بود.

لازم بذکر است ایجاد ایستگاه صلواتی، پخش پلاکارد،تراکت، پوستر و پرچم در بین مردم توسط بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) انجام شد.
DO3P6025

DO3P6350

DO3P6385

DO3P6115

DO3P6122

DO3P6188

DO3P6339

DO3P6050

DO3P6084

DO3P6027

DO3P6165

DO3P6450

DO3P6481

DO3P5954

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده