رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
  • کد خبر : ۱۲۲۵۳
  • چاپ خبر : بازديد مسئول پيگيري ويژه استاندار يزد از موسسه بيت الرضا بافق

بازديد مسئول پيگيري ويژه استاندار يزد از موسسه بيت الرضا بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ همزمان با طليعه سي و هشتمين بهار انقلاب ، فرماندار بافق به همراه مسئول پيگيري ويژه استاندار يزد از موسسه خيريه فرهنگي مذهبي بيت الرضا بافق بازديد كردند. حجت الاسلام طباطبايي در اين بازديد ضمن معرفي واحدهاي و به بيان عملكرد اين موسسه طي دو دهه اخير پرداخت و […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ همزمان با طليعه سي و هشتمين بهار انقلاب ، فرماندار بافق به همراه مسئول پيگيري ويژه استاندار يزد از موسسه خيريه فرهنگي مذهبي بيت الرضا بافق بازديد كردند.
حجت الاسلام طباطبايي در اين بازديد ضمن معرفي واحدهاي و به بيان عملكرد اين موسسه طي دو دهه اخير پرداخت و گفت : یکی از مهمترین اقدامات این موسسه فرهنگی ، مذهبی کاروان زیارتی پیاده علی بن موسی الرضا(ع) می باشد كه تا كنون از زمان آغاز فعالیت، كاروان پیاده این موسسه توانسته 23 بار مسیر بافق تا مشهد و يك مورد سفر پياده كربلا را با پای پیاده طی نماید.
شایان ذکر است موسسه خیریه فرهنگی و مذهبی بیت الرضا بافق در سه طبقه دارالضیافه ، دارالولایه و قسمت اداری از سال 72 کلنگ زنی شده و هم اکنون در حوزه خیریه ، مذهبی ، فرهنگی ، مشاوره و پژوهش های دینی و مذهبی در حال فعالیت است.
در ادامه فرماندار بافق به همراه مسئول پيگيري ويژه استاندار از نمايشگاه سلاله هاي فاطمي كه در دارالضيافه موسسه بيت الرضا برپا شده است بازديد كردند.

IMG_6183

IMG_6189

IMG_6200

IMG_6212

IMG_6222

IMG_6230

IMG_6243

IMG_6244

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده