رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
  • کد خبر : ۱۲۳۰۷۷
  • چاپ خبر : برگزاری یادواره شهدای سرباز در بافق+تصاویر

برگزاری یادواره شهدای سرباز در بافق+تصاویر

یادواره شهدای سرباز شهرستان بافق با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعادت فر امام جمعه بافق، صمیمی فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده های مظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار بهرام نوروزی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس در آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) شهرستان برگزار شد. […]

یادواره شهدای سرباز شهرستان بافق با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعادت فر امام جمعه بافق، صمیمی فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده های مظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار بهرام نوروزی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس در آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) شهرستان برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق, ؛ یادواره شهدای سرباز شهرستان بافق با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعادت فر امام جمعه بافق، صمیمی فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده های مظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار بهرام نوروزی از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) شهرستان برگزار شد.

در این مراسم سردار نوروزی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادوخاطره شهدا گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمود من با جرات مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله، بهتر از مردم کوفه در عهد حضرت علی(ع) و بهتر از مردم عراق در زمان امام حسین(ع) است. در هفته گذشته گروهک ها و منافقین چه اقداماتی که انجام ندادند ولی مردم ایران با حضور در راهپیمایی بر علیه آنها توطئه انها را خنثی کردند لذا باید قدر این مردم را بدانیم و هرآنچه داریم از برکت خون شهدا و از برکت حضور و وجود خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

وی در ادامه افزود: شهدای سرباز جایگاه ویژه ای بین شهدای ما دارند و باید از این شهدای سرباز یاد کنیم.

سردار نوروزی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی در بغداد، سردار همدانی در سوریه و سردار شوشتری در پیشین سیستان و بلوچستان ترور و به شهادت می رسند و چندین سال نیز در جبهه و عملیات دوران دفاع مقدس بودند ولی برای حفظ دین و مقابله با داعش، گروهک های منحرف و منافین وگروههای انحرافی سلفی در این مناطق حضور پیدا می کردند. در طول دوران دفاع مقدس بیش از ۱۰۰ عملیات در مناطق جنوب، غرب و شمال شرق داشتیم.

عکس: محمود تقی زاده بافقی

خبر : صبح بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده