رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
  • کد خبر : ۱۲۳۱۲۵
  • چاپ خبر : یادمان شهدای روستای مبارکه برگزار شد+ تصاویر

یادمان شهدای روستای مبارکه برگزار شد+ تصاویر

به گزارش آفتاب بافق؛ سردار سید کاظم میرحسینی فرمانده تیپ الغدیر استان یزد در زمان هشت سال دفاع مقدس در یادواره شهدای روستای مبارکه که با حضور فرماندار، ایثارگران، پیشکسوتان ایثار و شهادت، خانواده‌ی شهدا و مسئولین در حسینیه صاحب الزمان (عج) برگزار شد، گفت: شهدا در دوران دفاع مقدس با چشم بستن از همه هستی […]

به گزارش آفتاب بافق؛ سردار سید کاظم میرحسینی فرمانده تیپ الغدیر استان یزد در زمان هشت سال دفاع مقدس در یادواره شهدای روستای مبارکه که با حضور فرماندار، ایثارگران، پیشکسوتان ایثار و شهادت، خانواده‌ی شهدا و مسئولین در حسینیه صاحب الزمان (عج) برگزار شد، گفت: شهدا در دوران دفاع مقدس با چشم بستن از همه هستی خود نشان دادند که در مسیری گام برمی دارند، که امام حسین(ع) آن را در روز عاشورا ترسیم کرد.

میرحسینی ابراز کرد: ما هرچه داریم از شهدا است، وقتی کسی قدم در عرصه جبهه ها می گذارد با شهادت خودش جامعه را اصلاح می کند و این هنر مردان خداست و شهادت شمعی است که ظلمات را روشن می کند و به قول شهید مطهری، همانند شمع می سوزند و محفل را برای دیگران روشن می کنند.

وی با اشاره به آیات قرآنی در خصوص شهدا گفت: بر اساس آیات الهی شهدا زنده هستند و در نزد پروردگارشان روزی می خورند، آنها زنده هستند و ما درک نمی کنیم.

فرمانده تیپ الغدیر استان یزد در زمان هشت سال دفاع مقدس  تصریح کرد: عقلانیت، تدبیر، شوق خدمت، تعهد به امام، تکلیف‌مداری،طمع نداشتن، ریا نداشتن و حسادت نداشتن شاخصه‌های زمان دفاع مقدس بود؛ شرایط به گونه‌ای بود که فلان شهید می‌گوید اگر چنانچه از سیم خاردار می‌خواهی رد بشوی، اول باید از سیم خاردار نفست عبور کنی.

رزمنده دفاع مقدس گفت: در جنگ به جوانان میدان داده می‌شد اما بر اساس شایسته‌سالاری بود و اینگونه نبود که هرکسی صرف اینکه جوان باشد بدون توانایی وارد مسئولیت شود و در دفاع مقدس شایسته‌سالاری خود را نشان داد. در واقع در سختی‌ها است که لیاقت هر کسی مشخص می‌شود، چرا که در محیطی که جنگ و جانفشانی باشد دیگر ریاست‌طلبی معنایی ندارد و افراد آنجا به خاطر تکلیف وارد صحنه می‌شوند.

اجرای گروه سرودعاشقان امام(ره) ؛ مداحی توسط مداح شفیعی و اجرای مسابقه از دیگر برنامه های مراسم بود.

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “یادمان شهدای روستای مبارکه برگزار شد+ تصاویر”

  • با سلام
    تقدیر از عزیزان که با برگزلری این مراسمات یاد شهدا را زنده نگه می دارند
    و اما کاش تعداد سخنرانان محلی و زمان صحبت ها را کم میکردید و بیشتر وقت به سخنرانی میهمان ویژه اختصاص می یافت شروع برنامه 7.30 بوده اما سردار ساعت 8.30 میکروفن به ایشان رسید کما اینکه در جلسه ای از سران مملکتی ایشان بیان نمودند همه حضار جهت شنیدن سخنران میهمان آمده اند پس من وقت شما را نمیگیرم و تنها به خوش آمد گویی اکتفا میکنم

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده