رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
  • کد خبر : ۱۲۳۱۶
  • چاپ خبر : مسئولان اجرايي با قانون مداري زمينه حضور حداكثري مردم در انتخابات را فراهم كنند

مسئولان اجرايي با قانون مداري زمينه حضور حداكثري مردم در انتخابات را فراهم كنند

به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان بافق ؛ ستاد انتخابات شهرستان بافق با حضور فرماندار و مسئولان كميته هاي اصلي ستاد در محل فرمانداري بافق برگزار شد. فرماندار بافق در اين نشست با تاكيد بر قانون مداري و اجراي دقيق موارد قانوني در انتخابات گفت : مسئله اصلي در برگزاري انتخابات […]

به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان بافق ؛ ستاد انتخابات شهرستان بافق با حضور فرماندار و مسئولان كميته هاي اصلي ستاد در محل فرمانداري بافق برگزار شد.
فرماندار بافق در اين نشست با تاكيد بر قانون مداري و اجراي دقيق موارد قانوني در انتخابات گفت : مسئله اصلي در برگزاري انتخابات عمل به موارد قانوني و صيانت از آراء مردم مي باشد.
سيد مهدي طلايي مقدم از مشخص شدن اعضاي شعب اخذ راي توسط هيات هاي اجرايي ، نظارت و بازرسي خبر داد و خاطر نشان كرد : بيش از 440 نفر در انتخابات هفتم اسفند نسبت به اخذ راي ، نظارت و بازرسي بر انتخابات همكاري مي كنند.
وي بازديد و بررسي شعب اخذ راي مورد تاكيد قرار داد و افزود : شعب اخذ راي مي بايست از تمام لحاظ تامين و هيچ گونه مشكلي براي اخذ راي وجود نداشته باشد.
فرماندار بافق در ادامه با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات امری ضروری است گفت: تمامی دستگاه‌ها و نهادهای برگزار کننده انتخابات با برنامه‌ریزی دقیق مبتنی بر قانون و قانونمداری می‌تواند باعث حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای شوند.
در پايان مسئولان كميته هاي ستاد انتخابات شهرستان بافق به ارائه گزارش عملكرد طي يك ماه گذشته پرداخته و مشكلات و موانع موجود را مورد بررسي قرار دادند.

IMG_6452

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده