رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
  • کد خبر : ۱۲۳۴۳
  • چاپ خبر : تیم تپل اسپرت در اردکان به میدان میرود

تیم تپل اسپرت در اردکان به میدان میرود

به گزارش آفتاب بافق، تیم تپل اسپرت بافق بعدازمسابقه باتیم فوتبال کوچولوهای ایران و حضور در برنامه نود، ویتامین ث،بازی پیش از دربی، این هفته بادرخواست گروه تبلیغاتی اردکان به میدان رفته و عرض اندام خواهدکرد. دهقانزاده سرپرست تیم تپل اسپرت بافق گفت: تیم تپل اسپرت جمعه۹۴/۱۱/۳۰ در اردکان به نبرد دو تیم هنرمندان و […]

به گزارش آفتاب بافق، تیم تپل اسپرت بافق بعدازمسابقه باتیم فوتبال کوچولوهای ایران و حضور در برنامه نود، ویتامین ث،بازی پیش از دربی، این هفته بادرخواست گروه تبلیغاتی اردکان به میدان رفته و عرض اندام خواهدکرد.

دهقانزاده سرپرست تیم تپل اسپرت بافق گفت: تیم تپل اسپرت جمعه۹۴/۱۱/۳۰ در اردکان به نبرد دو تیم هنرمندان و کوچولوهای ایران می رود و درمقابل دیدگان شش هزارنفر مقتدرانه وارد میدان شده و باعث سربلندی و سرافرازی تیم و شهرستان بافق خواهدشد.

وی در ادامه یادآور شد:تپل اسپرت نامی جاودان برای ورزش بافق خواهد بود و سعی ما بر آن است با تلاش و کوشش از این نام دفاع کنیم لذا از کلیه مسئولان شهرستان تقاضا داریم که ما را یارفرمایند.

در پایان گفت: از حسن نیت و همکاری امام جمعه بافق، مدیر عامل و حراست رئیس هئیت مدیره باشگاه شرکت سنگ آهن که همیشه یاریگر ما بوده اند کمال تشکر و قدردانی دارم./

photo_2016-02-17_11-17-07

photo_2016-02-17_11-17-17

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده