رفتن به بالا
  • جمعه - ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
  • کد خبر : ۱۲۳۵۹
  • چاپ خبر : جمعی از وزرشکاران وزارت نیرو از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق بازدید نمودند

جمعی از وزرشکاران وزارت نیرو از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق بازدید نمودند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکتسنگ آهن مرکزی، پنج شنبه بیست ونهم؛ بمهن ماه جمعی از ورزشکاران و کارکنان وزارت نیرو با حضور در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از نحوه استخراج و تولید سنگ آهن در این معدن بازدید نمودند. در این بازدید مجید فتوحی مسئول امور بازدیدهای روابط عمومی شرکت سنگ […]

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکتسنگ آهن مرکزی، پنج شنبه بیست ونهم؛ بمهن ماه جمعی از ورزشکاران و کارکنان وزارت نیرو با حضور در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از نحوه استخراج و تولید سنگ آهن در این معدن بازدید نمودند.
در این بازدید مجید فتوحی مسئول امور بازدیدهای روابط عمومی شرکت سنگ آهن ، ضمن خوشآمد گوئی به بازدید کنندگان از نحوه استخراج و خردایش و دانه بندی سنگ آهن و فراوری ان و تهیه کنسانتره و آگلومره توضیحاتی داد.
وی همچنین به ارائه گزارشی از طرح های جوار معدنی شرکت سنگ اهن بافق پرداخت و افزود: کارخانه آگلومراسیون، گندله‌سازی سه‌چاهون، ، فولاد بافق کسری و اصلاح خط از پروژه های مهم این شرکت می باشد
یادآور میشود ورزش کاران وزارت نیرو جهت شرکت در همایش کویر نوردی در بافق شرکت نموده بودند که در حاشیه این همایش از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق بازدید بعمل آوردند.

DO3P7600

DO3P7589

DO3P7602

DO3P7630

DO3P7580

DO3P7617

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده