رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
  • کد خبر : ۱۲۳۷۴
  • چاپ خبر : لزوم بسترسازی مدیران در جهت حضور حداکثری شاغلین معادن و کارخانجات در انتخابات

لزوم بسترسازی مدیران در جهت حضور حداکثری شاغلین معادن و کارخانجات در انتخابات

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ نشست برنامه ریزی برگزاری انتخابات در شهرستان بافق با حضور فرماندار بافق ،مسئول و دبیر ستاد انتخابات و جمعی از مدیران معادن و کارخانجات این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. فرماندار بافق در این جلسه با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت شهرستان […]

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ نشست برنامه ریزی برگزاری انتخابات در شهرستان بافق با حضور فرماندار بافق ،مسئول و دبیر ستاد انتخابات و جمعی از مدیران معادن و کارخانجات این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
فرماندار بافق در این جلسه با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت شهرستان قشر زحمت کش کارگر هستند، خاطرنشان کرد : جمعیت زیادی از شهروندان بافقی در معادن و صنایع این شهرستان مشغول به فعالیت هستند که این مهم میطلبد امکانات لازم از سوی مدیران معادن ،واحدهای صنعتی و کارخانجات در جهت حضور باشکوه شاغلین این واحد ها در انتخابات 7 اسفند ماه فراهم شود.
سید مهدی طلایی مقدم همچنین خواستار تعامل و مساعدت این واحد ها در فراهم آوردن امکانات و پشتیبانی برگزاری انتخابات پیش رو در شهرستان شد.
در ادامه این جلسه حاضرین پیرامون برگزاری باشکوه انتخابات در شهرستان بافق بحث و تبادل نظر کردند.

IMG_6615

IMG_6617

IMG_6620

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده