رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
  • کد خبر : ۱۲۳۷۹
  • چاپ خبر : کارخانه نورد مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق آماده بهره برداری

کارخانه نورد مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق آماده بهره برداری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ صبح امروز مدیرعامل مجتمع فولاد بافق با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. محسن ابویی در این دیدارکه معاون فرماندار و برخی از کارشناسان این مجتمع نیز حضور داشتند ، ضمن ارائه گزارش عملکردی از اقدامات صورت گرفته گفت: شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ صبح امروز مدیرعامل مجتمع فولاد بافق با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
محسن ابویی در این دیدارکه معاون فرماندار و برخی از کارشناسان این مجتمع نیز حضور داشتند ، ضمن ارائه گزارش عملکردی از اقدامات صورت گرفته گفت: شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق با هدف تکمیل زنجیره تولیدات فولادی خود اقدام به احداث کارخانه نورد میلگرد نموده که این کارخانه هم اکنون آماده بهره برداری می باشد.
وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته از سوی مسئولان شهرستان و استان بویژه شخص استاندار یزد خواستار ادامه مساعدت و همکاری مسئولان دولت تدبیر و امید تا به بهره برداری رسیدن کامل چرخه تولید فولاد در این مجتمع شد.
مدیرعامل فولاد بافق همچنین با اشاره به تاثیر مثبت راه اندازی کامل این مجتمع در رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی در شهرستان گفت: با اتمام مراحل چرخه تولید فولاد در این مجتمع در حدود 2000 نفر نیرو بکار گیری می شود که این مهم می تواند نقش بسزایی در رونق اقتصادی و رفع بیکاری در شهرستان ایفا نماید.
فرماندار بافق نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از اقدامات و تلاش های صورت گرفته در این مجتمع گفت:تکمیل و راه اندازی کامل مجتمع فولاد می تواند گامی موثر در توسعه و رونق اقتصادی شهرستان بافق و جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی داشته باشد.
سید مهدی طلایی مقدم همچنین پیرامون بهره برداری و افتتاح کارخانه نورد میلگرد این مجتمع خاطرنشان کرد: امیدواریم که کارخانه نورد میلگرد این مجتمع در سفر ریاست جمهور و هیئت وزیران به استان یزد مورد بهره برداری قرار گیرد.
فرماندار بافق در پایان در جهت رفع پاره ای از مشکلات این مجتمع قول مساعدت و پیگیری داد.

IMG_6770

IMG_6773

IMG_6784

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده