رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
  • کد خبر : ۱۲۴۱۳
  • چاپ خبر : فرماندار بافق از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کرد

فرماندار بافق از مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کرد

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات بافق؛ سیدمهدی طلایی مقدم در پیامی از مردم همیشه در صحنه شهرستان بافق برای حضور در انتخابات هفتم اسفندماه دعوت کرد. در این پیام آمده است: بنام خداوند بخشنده مهربان مردم دیار دارالشجاعه بافق یکبار دیگر همانند صحنه های مختلف بویژه راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال، […]

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات بافق؛ سیدمهدی طلایی مقدم در پیامی از مردم همیشه در صحنه شهرستان بافق برای حضور در انتخابات هفتم اسفندماه دعوت کرد.
در این پیام آمده است:
بنام خداوند بخشنده مهربان
مردم دیار دارالشجاعه بافق یکبار دیگر همانند صحنه های مختلف بویژه راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال، که شکوه حضور آن و صلابت گام‌هایتان در این روز در فضای ایران اسلامی طنین‌انداز شد، هفتم اسفندماه در پای صندوق‌های رای تکرار خواهد شد.
عشق به کشور عزیزمان ایران ،عشق به مردم سالاری دینی ، قدردانی از خون شهدا ، پیروی از ولایت فقیه،عشق به جمهوریت و اسلامیت نظام ، استقرار کامل و استمرار امنیت داخلی و تجلی همدلی و همزبانی دولت و ملت، همه و همه با حضور مردم عزیز در پای صندوق های رای تبلور عینی خواهد یافت.
واضح است که شما مردم فهیم و با بصیرت دیار دارالشجاعه بافق مانند همیشه حماسه خواهید آفرید.
اینجانب از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، بانوان، روحانیون، دانشجویان، فرهنگیان، احزاب و تشکل‌ها، نخبگان، اصناف و بازاریان،کشاورزان، اصحاب رسانه، جوانان برومند به ویژه رأی اولی‌ها و آحاد مردم شهرستان بافق دعوت به حضور حداکثری در انتخابات می نمایم و همچنین صمیمانه حسن تعامل و قانون‌مداری کاندیداهای محترم و هوشیاری و آگاهی شما مردم فهیم را در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی ارج نهاده و پیشاپیش حضور آگاهانه و پرشورتان را در پای صندوق‌های رأی قدر دانم.
سید مهدی طلایی مقدم
فرماندار شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده