رفتن به بالا
  • شنبه - ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۰
  • کد خبر : ۱۲۴۲۱۷
  • چاپ خبر : ارائه تسهیلات بانکی به کارکنان شرکت سنگ آهن از ماه آینده
مدیرعامل بانک ملت خبر داد:

ارائه تسهیلات بانکی به کارکنان شرکت سنگ آهن از ماه آینده

به گزارش آفتاب بافق مدیرعامل بانک ملت از ارائه تسهیلات بانکی به کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی خبر داد و گفت: تا پایان این ماه مصوبات لازم برای ارائه تسهیلات تصویب و از ماه آینده اجرایی خواهد شد. رضا دولت آبادی، در گفتگو با خبرنگار شرکت سنگ آهن مرکزی با بیان این مطلب اظهار کرد: […]

به گزارش آفتاب بافق مدیرعامل بانک ملت از ارائه تسهیلات بانکی به کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی خبر داد و گفت: تا پایان این ماه مصوبات لازم برای ارائه تسهیلات تصویب و از ماه آینده اجرایی خواهد شد.

رضا دولت آبادی، در گفتگو با خبرنگار شرکت سنگ آهن مرکزی با بیان این مطلب اظهار کرد: اولین درخواست مدیرعامل شرکت سنگ آهن از بانک ،توجه ویژه به کارکنان شرکت بود که بر این اساس بر خود وظیفه می دانیم که تسهیلاتی متناسب با حقوق کارکنان در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه بازپرداخت تسهیلات بر اساس شرایط کارکنان متفاوت است افزود: امیدواریم ارائه این تسهیلات در اولین فرصت ابلاغ و در شعبه پرداخت شود.

مدیرعامل بانک ملت در پاسخ به این پرسش که از چه زمانی تسهیلات پرداخت می شود گفت: حداکثر تا پایان این ماه مصوبات را ارائه می دهیم تا از ماه آینده اجرایی شود.

دولت آبادی کارگران را قشر زحمتکش جامعه عنوان کرد و گفت: در تفاهمنامه ای که با شرکت سنگ آهن مرکزی منعقد شده تسهیلات گروهی در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده