رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
  • کد خبر : ۱۲۴۳۱۰
  • چاپ خبر : کاظمی: برنامه‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری شرکت با قدرت پیگیری شود
بازدید سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد از دفتر تهران شرکت سنگ آهن مرکزی؛

کاظمی: برنامه‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری شرکت با قدرت پیگیری شود

سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد گفت: برای رسیدن به ارزش افزوده بالا باید برنامه‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران پیگیری و کمیته‌ای مشترک برای تحقق و رفع موانع در این زمینه تشکیل شود. به‌ گزارش آفتاب بافق؛  یازدهمین جلسه هیات‌ مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با حضور سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد […]

سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد گفت: برای رسیدن به ارزش افزوده بالا باید برنامه‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران پیگیری و کمیته‌ای مشترک برای تحقق و رفع موانع در این زمینه تشکیل شود.

به‌ گزارش آفتاب بافق؛  یازدهمین جلسه هیات‌ مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با حضور سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد و اعضای هیات‌ مدیره، روز گذشته در محل دفتر تهران برگزار شد.

سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد در این جلسه با اشاره به اینکه افزایش سرعت در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران اهمیت بالایی دارد، تصریح‌کرد: اجرای برنامه‌های تامین مالی بلندمدت و میان‌مدتی که مدیرعامل شرکت ارائه کرده است، خوب و قابل دفاع است.

دکتر حجت‌الله کاظمی افزود: ما از طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری در دوره مدیریت جدید شرکت سنگ آهن مرکزی ایران قاطعانه حمایت خواهیم کرد چرا که هم برای سهامداران و بازنشستگان صندوق فولاد و هم برای افزایش کیفیت و ارائه خدمات بهتر به مردم شهرستان بافق، این رویکرد ضروری است.

کاظمی گفت: تکمیل زنجیره ارزش فولاد در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران باید در رئوس برنامه‌ها قرار بگیرد و کمیته مشترک میان شرکت،صندوق و سهامداران تشکیل شود تا چالش‌های پیش‌رو با سرعت برطرف شود.

سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد در این جلسه از زحمات مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به دلیل تلاش‌های بی وقفه تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در این جلسه، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ضمن ارائه گزارش کامل از وضعیت برنامه‌ها‌، طرح‌های توسعه‌ای و عملکرد مالی و بودجه‌ای، به بیان چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده