رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
  • کد خبر : ۱۲۴۳۶۹
  • چاپ خبر : دستگیری سارق ۱۰۰ میلیاردی در بافق

دستگیری سارق ۱۰۰ میلیاردی در بافق

فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری سارق منزلی با ۱۰۰ میلیارد ریال سرقت طلا و‌جواهرات خبر داد.به گزارش آفتاب بافق، سردار “عباسعلی بهدانی فرد” در خصوص این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی بافق با اطلاع از سرقت از یک منزل، شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار قرار دادند.وی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی […]

فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری سارق منزلی با ۱۰۰ میلیارد ریال سرقت طلا و‌جواهرات خبر داد.
به گزارش آفتاب بافق، سردار “عباسعلی بهدانی فرد” در خصوص این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی بافق با اطلاع از سرقت از یک منزل، شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار قرار دادند.
وی تصریح کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی بافق با اقدامات فنی و تلاش شبانه روزی، سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی او را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: متهم در بازجویی های پلیسی به ۱۲ فقره سرقت طلا و جواهرات از منازل در شهر بافق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.
سردار بهدانی فرد با بیان اینکه اموال مسروقه نیز کشف شد خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای کشف دیگر سرقتهای احتمالی ادامه دارد.
این مقام ارشد از شهروندان خواست: از نگهداری طلا، پول و زیورآلات در منزل خودداری کرده و منازل خود را به تجهیزات ایمنی ضدسرقت مجهز کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده