رفتن به بالا
  • شنبه - ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
  • کد خبر : ۱۲۵۷۳
  • چاپ خبر : مراسم طبیعت گردی و کوهپیمایی منطقه حفاظت شده کوه بافق برگزار شد

مراسم طبیعت گردی و کوهپیمایی منطقه حفاظت شده کوه بافق برگزار شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، هر ساله در مناسبت های مختلف محیط زیست جهت ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط زیست و ترویج ورزش در سطح جامعه شرکت سنگ آهن مرکزی اقدام به برگزاری مراسم طبیعت گردی و کوهپیمایی می نماید. امسال نیز مطابق سنوات گذشته به مناسبت روز جهانی زمین پاک […]

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، هر ساله در مناسبت های مختلف محیط زیست جهت ارتقاء فرهنگ حفاظت از محیط زیست و ترویج ورزش در سطح جامعه شرکت سنگ آهن مرکزی اقدام به برگزاری مراسم طبیعت گردی و کوهپیمایی می نماید. امسال نیز مطابق سنوات گذشته به مناسبت روز جهانی زمین پاک و با شعار درختان برای زمین و زمین برای زندگی مراسم طبیعت گردی و کوهپیمایی منطقه حفاظت شده کوه بافق در دو گروه بانوان و آقایان برگزار گرديد.

دفتر محیط زیست شرکت با همكاری اداره حفاظت محيط زيست شهرستان در تاریخ 27 فروردین ماه ویژه بانوان در منطقه زیبا و دیدنی باغ گیلو و در تاریخ 3 فروردین ماه ویژه آقایان در مسیر روستای قطرم به سمت درب انار برگزار گرديد. در اين همايش شركت كنندگان با عبور از مسیرهای زیبا و بکر کوه بافق از نزدیک با جاذبه های طبیعی و گردشگری شهرستان آشنا شدند.

14

11

12

1314

11

12

13

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده