رفتن به بالا
  • شنبه - ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
  • کد خبر : ۱۲۵۸۱
  • چاپ خبر : آمادگي كامل براي برگزاري دور دوم انتخابات

آمادگي كامل براي برگزاري دور دوم انتخابات

به گزارش آفتاب بافق؛ “محمدعلی طالبی” در نشست با هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و اعضای کمیته مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان خاتم با بیان آمادگی کامل در برگزاری دور دوم انتخابات، خاطرنشان كرد: واجدین شرایط راي دادن در اين مرحله شامل متولدين 1377/2/10 و قبل از این تاریخ هستند. وي […]

به گزارش آفتاب بافق؛ “محمدعلی طالبی” در نشست با هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و اعضای کمیته مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان خاتم با بیان آمادگی کامل در برگزاری دور دوم انتخابات، خاطرنشان كرد: واجدین شرایط راي دادن در اين مرحله شامل متولدين 1377/2/10 و قبل از این تاریخ هستند.

وي ادامه داد: همچنین کسانی که در دور قبل انتخابات در همین حوزه انتخابیه رای داده‌اند، شرایط رای دهی در این حوزه را دارند.

طالبي همچنين با اشاره به شروع تبلیغات کاندیداها از اول ادریبهشت‌ماه، اظهار كرد: كانديداها تا ساعت 24 روز نهم اردیبهشت مي‌توانند از فرصت تبليغاتي خود بهره ببرند.

وي در بخش ديگري از سخنانش بیشترین نرخ حضور مردم در انتخابات استان را مربوط به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مقایسه با دوره‌های قبل ذكر و اضافه كرد: انتخابات مرحله اول دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان با صلابت و امنیت کامل و بر اساس موازین و معیارهای قانونی به خوبی برگزار شد.

معاون سياسي امنيتي استاندار، یزد را استان برتر از نظر سلامت انتخابات خواند و گفت: آمار انتخابات در استان يزد از نظر سیستمی دارای کمترین اشکالات بوده که در همین راستا در کشور از نظر سلامت انتخابات، برتر شناخته شده است.

يادآور مي‌شود؛ انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه‌ي مهريز، خاتم، ابركوه، بافق و بهاباد دهم ارديبهشت‌ماه در مرحله دوم انتخابات براي راهيابي منتخب اين حوزه، همزمان با كشور برگزار مي‌شود.

منبع:ایسنا

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده