رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
  • کد خبر : ۱۲۵۹۱
  • چاپ خبر : آئین تجلیل از برگزار کنندگان یادواره شهید اصغر حبیبیان برگزار شد

آئین تجلیل از برگزار کنندگان یادواره شهید اصغر حبیبیان برگزار شد

به گزارش آفتاب بافق ؛ شب گذشته در پایگاه مقاومت امام حسن عسکری (ع) همزمان با سالگرد شهادت شهید اصغر حبیبیان در مراسمی با حضور جمعی از مسولین شهرستان ، بسیجیان و همرزمان شهید حبیبیان از دست اندرکاران برگزاری یادواره این شهید که در سال گذشته تحت عنوان آبروی محله برگزار شده بود ، تجلیل […]

به گزارش آفتاب بافق ؛ شب گذشته در پایگاه مقاومت امام حسن عسکری (ع) همزمان با سالگرد شهادت شهید اصغر حبیبیان در مراسمی با حضور جمعی از مسولین شهرستان ، بسیجیان و همرزمان شهید حبیبیان از دست اندرکاران برگزاری یادواره این شهید که در سال گذشته تحت عنوان آبروی محله برگزار شده بود ، تجلیل شد .

دراین مراسم که ابتدا زیارت عاشورا قرائت شد ، سرگرد فتوحی فرمانده حوزه مقاومت محمدرسول ا.. (ص) درسخنانی ضمن گرامیداشت پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس به نحوه برگزاری یادواره شهید حبیبیان اشاره کرد و از تمامی عزیزان بویژه مسولین و اعضای هیئت بین الحرمین بافق که در انجام این مهم نقش داشتند تقدیروتشکر نمود .

درادامه حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق به ایراد سخن پرداخته و با بیان خاطراتی از شهید حبیبیان ، یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشت .

درپایان مراسم ضمن معرفی و اهدای حکم مسولیت به اصغر حبیبیان فرزند شهید حبیبیان به عنوان فرمانده پایگاه امام حسن عسکری (ع) ، از دست اندرکاران برگزاری یادواره شهید حبیبیان نیز با اهدای لوح تجلیل شد .

لازم بذکر است شهید حبیبان در ۶۴/۲/۴ در منطقه شلمچه به درج رفیع شهادت نائل گشته است/م.ت

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده