رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
  • کد خبر : ۱۲۷۰۱۱
  • چاپ خبر : پیام سرپرست بخشداری بافق به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد

پیام سرپرست بخشداری بافق به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رحیمی پور سرپرست بخشداری مرکزی بافق به مناسبت سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل می باشد: چهاردهم خردادماه، سالروز عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که نور امید را در دل ستم دیدگان روشن کرد […]

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد رحیمی پور سرپرست بخشداری مرکزی بافق به مناسبت سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

چهاردهم خردادماه، سالروز عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که نور امید را در دل ستم دیدگان روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق پیرفرزانه، صاحب عزا شدند. امام‌ خمینی‌، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است‌، نام‌ او پرچم‌ این‌ انقلاب‌، و راه‌ او راه‌ این‌ انقلاب‌، و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب‌ است‌. امت‌ امام‌ و شاگردان‌ او که‌ از سرچشمه‌ی‌ فیاض‌ آن‌ موجود ملکوتی‌ سیراب‌ شده‌ و عزت‌ و کرامت‌ اسلامی‌ و انسانی‌ خود را در آن‌ جسته‌اند، اکنون‌ شاهد آنند که‌ ملتهای‌ دیگر، حتی‌ ملتهای‌ غیرمسلمان‌، نسخه‌ی‌ تعالیم‌ انقلابی‌ آن‌ قائد عظیم‌ را مایه‌ی‌ نجات‌ خود دانسته‌ و آزادی‌ و عزت‌ خویش‌ را در آن‌ یافته‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام 15خرداد را به مردم شریف شهرستان بافق و همچنین به عموم مردم ایران، تسلیت عرض نموده و توفیق همگان به ویژه مسئولین را در راه خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری از خون پاک شهدا از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

محمد رحیمی پور

 سرپرست بخشداری مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده