رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
  • کد خبر : ۱۲۷۰۱۴
  • چاپ خبر : امام خمینی (ره) مکتبی بزرگ است که در دل‌ها و ذهن‌ها ماندگار شده است

امام خمینی (ره) مکتبی بزرگ است که در دل‌ها و ذهن‌ها ماندگار شده است

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به تاثیر انقلاب امام خمینی(ره) و شخصیت ایشان در دنیا گفت: امام خمینی (ره) صاحب مکتبی بزرگ است که در دل‌ها و ذهن‌ها ماندگار شده است.  به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با سالروز رحلت رهبرکبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15  خرداد صبح امروز مراسمی از سوی بسیج حوزه کارگری […]

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به تاثیر انقلاب امام خمینی(ره) و شخصیت ایشان در دنیا گفت: امام خمینی (ره) صاحب مکتبی بزرگ است که در دل‌ها و ذهن‌ها ماندگار شده است. 

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با سالروز رحلت رهبرکبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15  خرداد صبح امروز مراسمی از سوی بسیج حوزه کارگری و اتاق و بسیج اصناف شهرستان بافق با حضور جمعی از مسئولان،بازاریان و اصناف در نمازخانه اداره اصناف بافق برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام هاشمی سخنانی را پیرامون ویژگی ها و خصوصیات حضرت امام (ره) بیان کرد.

وی با اشاره به تاثیر انقلاب امام خمینی(ره) و شخصیت ایشان در دنیا گفت: امام خمینی (ره) صاحب مکتبی بزرگ است که در دل‌ها و ذهن‌ها ماندگار شده است. 

هاشمی با تاکید بر ضرورت جلوگیری از تحریف خط و مکتب امام افزود: ما با بیان سلیقه‌ای آرمان ها، اهداف امام خمینی (ره) و جریان قوی تحریف امام روبه رو هستیم. 

این روحانی تحریف را آسیب جدی برای مواجه نسل‌های بعد با مکتب امام دانست و گفت: پیروی از خط و روش مقام معظم رهبری و دریافت و فهم مکتب امام از ایشان بهترین راهکار در مقابله با عوامل تحریف است.

حجت الاسلام هاشمی افزود: حذف ندای ولایت‌فقیه و داشتن نگاه صرف جمهوریت نسبت به اندیشه امام خمینی(ره) از موارد تحریفی است؛ عده‌ای با دیکتاتوری معرفی کردن ولایت‌فقیه ذهن و ضمیر جوانان را آلوده کرده اند در حالی که امام خمینی(ره) جمهوریت در کنار اسلامیت و ولایت‌فقیه را ندا می‌دادند.

گفتنی است؛ قرائت زیارت عاشورا توسط نصرا… تشکری و مداحی توسط مداح اهل بیت (ع) مرادی زاده از دیگر برنامه های این مراسم بود.

خبر:م.بختیاری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده