رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
  • کد خبر : ۱۲۷۷۸
  • چاپ خبر : سودآوری 550 میلیاردی شرکت سنگ آهن مرکزی در چهار سال گذشته

سودآوری 550 میلیاردی شرکت سنگ آهن مرکزی در چهار سال گذشته

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی از سود550 میلیاردی چهارساله این شرکت خبر داد و گفت: این سود به بدنه شرکت وارد و باعث توسعه آن شد که این کار بزرگی در طول 40 سال عمر شرکت سنگ آهن محسوب می شود. محمدجواد عسکری افزود: سرمایه اولیه شرکت سنگ آهن مرکزی 32 میلیارد […]

به گزارش آفتاب بافق؛ مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی از سود550 میلیاردی چهارساله این شرکت خبر داد و گفت: این سود به بدنه شرکت وارد و باعث توسعه آن شد که این کار بزرگی در طول 40 سال عمر شرکت سنگ آهن محسوب می شود.

محمدجواد عسکری افزود: سرمایه اولیه شرکت سنگ آهن مرکزی 32 میلیارد تومان بوده است و با این 550 میلیارد سرمایه زیادی به شرکت وارد شد که می تواند طرح های توسعه ای خود را باهم پیش ببرد.

وی با بیان اینکه درمجموع ماهانه  27 میلیارد تومان حقوق و مزایا به نیروهای این شرکت پرداخت می شود بیان کرد: تاکنون بیست و پنجم هر ماه دستمزها پرداخت می شده و برای اولین بار به علت برخی مباحث مالی، حقوق این ماه نیروها به ماه بعد موکول شده است.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به قیمت فروش سنگ این معدن اشاره و عنوان کرد: قیمت سنگ دانه بندی با عیار 53 ، یک دلار و سنگ دانه بندی با عیار 59 ، هفت دلار به فروش می رسد که با این قیمت ها مثل قبل نمی توان حقوق را به موقع پرداخت کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده