رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
  • کد خبر : ۱۲۷۸۱
  • چاپ خبر : نیروی انسانی خط قرمز شرکت سنگ آهن مرکزی

نیروی انسانی خط قرمز شرکت سنگ آهن مرکزی

به گزارش آفتاب بافق؛  مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی در جمع خبرنگاران خبر تعطیلی این معدن را شدیدا تکذیب و اظهار کرد: نیروی انسانی و طرح توسعه شرکت سنگ آهن مرکزی، خط قرمز این شرکت معدنی است و در حالیکه بسیاری از واحدهای صنعتی کشور به دلیل بحث مالی به سمت تعطیل شدن می رود، […]

به گزارش آفتاب بافق؛  مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی در جمع خبرنگاران خبر تعطیلی این معدن را شدیدا تکذیب و اظهار کرد: نیروی انسانی و طرح توسعه شرکت سنگ آهن مرکزی، خط قرمز این شرکت معدنی است و در حالیکه بسیاری از واحدهای صنعتی کشور به دلیل بحث مالی به سمت تعطیل شدن می رود، این شرکت مجموعه 6  هزار نفری خود را همچنان حفظ کرده است.

محمدجواد عسکری به تعدیل نیروی قسمتی از معدن سه چاهون ( به عنوان یکی از مجموعه معادن سنگ آهن مرکزی) اشاره کرد و گفت: تاکنون قسمتی از این معدن با تعدیل نیرو تنها نیروهای آن جابجا شده اند و کسی را بیکار نکرده ایم.

وی عنوان کرد: اگر مشکلات مالی معدن سه چاهون حل شود دیگر مشکلی وجود ندارد و در غیر اینصورت تعدادی از نیروهای آن تعدیل و جابجا می شوند و فشار عملیاتی این معدن کاهش می یابد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با بیان اینکه 370 نیرو در یکی از بخش های معدن سه چاهون اشتغال دارند افزود: کار این قسمت عملا باطله برداری است که شرکت سنگ آهن مرکزی برای باطله برداری از 7 پیت این معدن در شرایط امروز حدود 50 میلیارد تومان هزینه می کند.

عسکری همچنین بیان کرد: ميزان باطله برداری در معدن سه چاهون از سال 84 تا 90 تقريبا معادل سال 91 تا 94 بوده و نسبت باطله برداری در هفت سال قبل حدود سه به یک و در اين چهار سال به عدد هفت رسيده است./ب

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده