رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
  • کد خبر : ۱۲۷۹۷
  • چاپ خبر : افتتاح پنجمین زورخانه بافق با هزینه 130 میلیون تومان

افتتاح پنجمین زورخانه بافق با هزینه 130 میلیون تومان

به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس هیات پهلوانی زورخانه ای شهرستان بافق از افتتاح پنجمین زورخانه این شهرستان خبر داد و گفت: زورخانه قمر بنی هاشم با هزینه 130 میلیون تومان 31 خرداد ماه در روستای مبارکه شهرستان بافق افتتاح خواهد شد. عزیز الله عباسیان با اشاره به محرومیت روستای مبارکه بافق از داشتن زورخانه به […]

به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس هیات پهلوانی زورخانه ای شهرستان بافق از افتتاح پنجمین زورخانه این شهرستان خبر داد و گفت: زورخانه قمر بنی هاشم با هزینه 130 میلیون تومان 31 خرداد ماه در روستای مبارکه شهرستان بافق افتتاح خواهد شد.
عزیز الله عباسیان با اشاره به محرومیت روستای مبارکه بافق از داشتن زورخانه به عنوان یک ورزش ملی و مذهبی ، افزود: از سال گذشته به همت هیأت پهلوانی زورخانه ای شهرستان بافق، دهیاری و شورای روستای مبارکه و همچنین کمک ورزشکاران و خیرین، این زورخانه تکمیل شده و آماده بهره برداری است.
وی با تأکید بر ضرورت گسترش ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در بافق، عنوان کرد: این ورزش با فعالیت‌های جسمی همراه با تطهیر روح و روان به واسطه روحیات پهلوانی نقش موثری در پیشگیری از گرایش جوانان به طرف قلیان‌سراها و اعتیاد دارد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده