رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
  • کد خبر : ۱۲۸۰۹
  • چاپ خبر : برگزاری مراسم سخنرانی در مهدیه بافق در ایام ماه رمضان

برگزاری مراسم سخنرانی در مهدیه بافق در ایام ماه رمضان

متصدی حسینیه مهدیه بافق در مصاحبه ای با خبرنگار آفتاب بافق گفت: از دو سال پیش مراسم سخنرانی با حضور    حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس حسینی در ماه مبارک رمضان قبل از افطار در این حسینیه برگزار و مورد استقبال پرشور اهالی محله سفلی قرار می گیرد. محمود کارگران افزود: بعد از سخنرانی […]

متصدی حسینیه مهدیه بافق در مصاحبه ای با خبرنگار آفتاب بافق گفت: از دو سال پیش مراسم سخنرانی با حضور    حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس حسینی در ماه مبارک رمضان قبل از افطار در این حسینیه برگزار و مورد استقبال پرشور اهالی محله سفلی قرار می گیرد.
محمود کارگران افزود: بعد از سخنرانی و اقامه نماز مغرب و عشاء، از حاضرین به صرف افطاری پذیرایی می شود.
وی یادآور شد: مراسم قرائت جزء قرآن نیز مانند سال های گذشته، در ماه مبارک رمضان ساعت 9:30 هر شب با حضور پرشور مردم در حسینیه مهدیه بافق برگزار می شود.
متصدی مهدیه بافق اظهار کرد: به کسانی که هر شب در مراسم تلاوت قرآن حضور داشته باشند در شب آخر ماه مبارک رمضان به قید قرعه جوائز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی برگزاری مراسم شبهای احیاء و لیالی قدر را در مهدیه باشکوه دانست و استقبال را اهالی در شبهای احیاء کم نظیر عنوان کرد.
کارگران با اشاره به حریق حسینیه مهدیه بافق در روزهای گذشته گفت: از افردای که در ترمیم و تعمیر مهدیه ما را یاری رساندند تا در اسرع وقت آن را برای برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان آماده کنیم تقدیر و تشکر می کنم.

 

photo_2016-06-20_07-59-20

photo_2016-06-20_07-59-10

photo_2016-06-20_07-59-04

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده