رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
  • کد خبر : ۱۲۸۳۸
  • چاپ خبر : دیدار مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان با مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق

دیدار مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان با مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق

    به گزارش آفتاب بافق؛ رضا نارگانی مدیر روابط عمومی و نماینده مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد صبح امروز با سید علیرضا سلیمانی بافقی مسئول شورای هماهنگی تیلغات اسلامی شهرستان بافق در رابطه با مسائل ورزش و جوانان شهرستان دیدار و گفتگو نمود. در این دیدار رضا نارگانی با اشاره به پتانسیل بالای […]

 

photo_2016-06-20_13-56-23

 

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا نارگانی مدیر روابط عمومی و نماینده مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد صبح امروز با سید علیرضا سلیمانی بافقی مسئول شورای هماهنگی تیلغات اسلامی شهرستان بافق در رابطه با مسائل ورزش و جوانان شهرستان دیدار و گفتگو نمود.
در این دیدار رضا نارگانی با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان بافق در زمینه ورزش اظهار داشت : شهرستان بافق پتانسیل بالایی در همه رشته های ورزشی دارد و می طلبد با دقت و نگاه ویژه ای به مقوله ورزش ، برنامه ریزی و سرمایه گذاری لازم در این راستا صورت پذیرد .
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با تشریح فعالیت ها و برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در سال 95 برلزوم همکاری همه برای ترویج فرهنگ ورزش قهرمانی و همگانی تاکید نمود.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت ورزش در پرورش روح و جسم انسانها ؛ ورزش را بستری مناسب برای هدایت و خلاقیت و بروز استعدادها در یک جوان دانست و افزود : به فرموده مقام معظم رهبری” تحصیل ، تهذیب و ورزش” سه عامل موفقیت و پیشرفت در جوانان است .
سید علیرضا سلیمانی بافقی ضمن تشریح عملکرد و برنامه های آتی و پیش رو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق در سال 1395 خواستار حضور جوانان و ورزشکاران و هیات ورزشی در مناسبت های ملی و مذهبی واجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی شد.
وی ضمن تاکید بر حمایت از ترویج ورزش قهرمانی و همگانی ابراز امیدواری کرد که در سال جدید با حمایت مسئولین شهرستان سالی پربرکت برای ورزش و جوانان بافق باشد.

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده