رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
  • کد خبر : ۱۲۹۰۰
  • چاپ خبر : دستگاه ریکلایمر سه چاهون راه اندازی شد

دستگاه ریکلایمر سه چاهون راه اندازی شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی؛ دستگاه ریکلایمر خط سه چاهون  با حضور مدیر عامل و معاونین فنی و تولید و جمعی از مدیران، سرپرستان و کارشناسان شرکت به بهره برداری رسید . مجید ناظمی سرپرست تعمیرات ریکلایمردر گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: کارخانه فرآوری به منظور تولید کنسانتره از سنگ […]

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی؛ دستگاه ریکلایمر خط سه چاهون  با حضور مدیر عامل و معاونین فنی و تولید و جمعی از مدیران، سرپرستان و کارشناسان شرکت به بهره برداری رسید .

مجید ناظمی سرپرست تعمیرات ریکلایمردر گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: کارخانه فرآوری به منظور تولید کنسانتره از سنگ آهن معدن چغارت و سه چاهون در سال 1384 به بهره برداری رسید.در این کارخانه عظیم تجهیزات مختلفی در افزایش کیفیت محصول نقش اساسی دارند.یکی از دستگاههایی که در بهبود عملکرد تجهیزات اعم از کنترل پاور آسیا، میزان مکش پمپها و در نهایت کیفیت کنسانتره خروجی نقش بسزایی دارد دستگاه ریکلایمر است.  این دستگاه سنگ هایی را که از نقاط مختلف معدن و انبار های اطراف توسط دستگاه استکر به صورت لایه لایه انبار سازی شده را برداشت کرده و به عنوان فید ورودی به کارخانه ارسال می کند.

وی گفت: شایان ذکر است دستگاه ریکلایمر چغارت و سه چاهون به علت نواقص طراحی از ابتدای راه اندازی نتوانسته است این نقش مهم را ایفاء نماید و تقریبا تمام این مدت بلا استفاده بوده است.به همین منظور تصمیم بر این شد که دستگاه مذکور بازسازی و در روند تولید قرار گیرد.  لذا پس از تشکیل جلسات مختلف تیم کارشناسان فنی، تولید و مشاور کارخانه فراوری،  تمامی عیوب اعم از مکانیکی و برقی دستگاه مشخص و طرحهای اصلاحی آماده و با نظر معاونت فنی،  به عنوان یک پروژه تعریف و مورد موافقت مدیر عامل شرکت قرار گرفت و مقرر شد به علت حجم بالای فعالیت های اصلاحی کار تعمیر و اصلاح دستگاه های فوق توسط پیمانکار واجد شرایط انجام پذیرد.

وی یادآور شد: پس از تعیین پیمانکار کار بازسازی و اصلاح بر روی دستگاهها با نظارت مسئول پروژه،  مهندس فتاحی شروع و بعد از گذشت حدود 12 ماه دستگاه چغارت راه اندازی و تحویل گردید.  ضمنا در این مدت بخشی از کار دستگاه سه چاهون نیز انجام گرفت. در نهایت با توجه به گستردگی کار و مشکلات فنی بوجود آمده مقرر گردید ادامه کار توسط متخصصین فنی بخش فراوری شرکت انجام گیرد. به همین منظور تیمی اعم از پرسنل مکانیک و برق به سرپرستی ینده تشکیل و پس از گذشت حدود سه ماه کار دستگاه سه چاهون اتمام و جهت فید دهی آماده استارت شد.

ناظمی در پایان گفت: جا دارد  از حسن اعتماد مدیر عامل محترم شرکت و معاونین محترم فنی و تولید و حمایت های همه جانبه ایشان در راستای شکوفایی و افزایش روحیه خود باوری به پرسنل بومی تشکر نمایم.هم چنین از آقایان عبدا…رنجبر، ابوالفضل الفت، جواد کمالی،سعید فتاحی، علی حیدری پور،علی اکبر سلطانی ،مجتبی تفکری،کورش قانعی و رضاشعبانزاده که در تحقق این امر تیم تعمیرات ریکلایمر را یاری نموده اند تقدیر و تشکر می گردد.

photo_2016-06-19_09-13-37

photo_2016-06-19_09-15-18

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده