رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
  • کد خبر : ۱۲۹۲۷
  • چاپ خبر : اعزام بیش از 60 مبلغ به روستاهای بافق

اعزام بیش از 60 مبلغ به روستاهای بافق

  به گزارش آفتاب بافق، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان یزد؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافق با اشاره به تاثیر نقش مبلغان دینی در ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص)، گفت: اعزام مبلغان دینی به روستاها به ویژه مناطق محروم، بسیاری از احکام و آموزه‌های دینی را احیا و تقویت می‌کند. حجت الاسلام […]

IMG14411093

 

به گزارش آفتاب بافق، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان یزد؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافق با اشاره به تاثیر نقش مبلغان دینی در ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص)، گفت: اعزام مبلغان دینی به روستاها به ویژه مناطق محروم، بسیاری از احکام و آموزه‌های دینی را احیا و تقویت می‌کند.
حجت الاسلام روحانی در ادامه افزود: امسال در ماه مبارک رمضان بیش از 60 مبلغ به روستاهای مختلف شهرستان بافق اعزام شدند که تعدادی از آن ها بومی و تعدادی دیگر نیز از دفاتر تبلیغاتی قم هستند.
وی همچنین با بیان اینکه مساجد بخشی از کانون‌های فرهنگی هستند که با سازمان تبلیغات همکاری دارند، عنوان کرد: هر روز قبل یا بعد از نماز، مساجدی که کانون فرهنگی داشته باشند بسته‌های کتاب به منظور مطالعه بین آن ها توزیع می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بافق سایت تبیان که احادیث، احکام، اخلاق و دیگر موضوعات را منتشر می‌کند، متعلق به سازمان تبلیغات اسلامی دانست و گفت: فضاهای مجازی با موثر و مخرب بودن خود دو لبه یک تیغ هستند که باید به جوانان جامعه اسلامی آموخت تا از لبه سودمند آن بهره‌مند شوند.
روحانی خاطرنشان کرد: در حال پیگیری برگزاری جلساتی با کارشناسان فضای مجازی هستیم تا دوره‌های آموزشی شیوه استفاده صحیح از این فضاها را برگزار کنیم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده