رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
  • کد خبر : ۱۲۹۳۴
  • چاپ خبر : بالاترین آمار باسوادی استان یزد در بافق

بالاترین آمار باسوادی استان یزد در بافق

  به گزارش آفتاب بافق، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان یزد؛ فرماندار بافق با اشاره به آمار سرشماری سال 90 و موضوعات فرهنگی سند چشم انداز بافق، گفت: این شهرستان بالاترین آمار باسوادی در استان یزد را به خود اختصاص داده است. سید مهدی طلایی مقدم تعداد افراد بی سواد در شهرستان بافق را […]

IMG10455195

 

به گزارش آفتاب بافق، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان یزد؛ فرماندار بافق با اشاره به آمار سرشماری سال 90 و موضوعات فرهنگی سند چشم انداز بافق، گفت: این شهرستان بالاترین آمار باسوادی در استان یزد را به خود اختصاص داده است.
سید مهدی طلایی مقدم تعداد افراد بی سواد در شهرستان بافق را 124 نفر عنوان و بیان کرد: این آمار نیز مربوط به افراد دچار معلولیت‌های ذهنی و حرکتی است و در واقع آموزش پذیر نیستند.
وی تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های ذی‌ربط شهرستان، این افراد بی‌سواد زیر پوشش قرار خواهند گرفت و بافق نخستین شهرستانی خواهد بود که سند ریشه‌کنی بی‌سوادی را به ثبت می‌رساند.
طلایی مقدم به همکاری و همراهی گروه‌های مختلف به ویژه مدیران مدارس در این مسیر اشاره کرد و افزود: با شناسایی والدین بی‌سواد دانش‌آموزان و تشویق آن ها به تحصیل می‌توانیم در مسیر ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در بافق موثر باشیم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده