رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
  • کد خبر : ۱۲۹۳۸
  • چاپ خبر : آزادی 347 زندانی از زندان های یزد

آزادی 347 زندانی از زندان های یزد

  مدیرکل زندان‌های یزد، در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه استان یزد از آزادی 347 زندانی از  زندان‌های یزد خبر داد و گفت: این تعداد زندانی با پیگیری مسئولان قضایی استان و طی مراحل قانونی مشمول عفو مقام معظم رهبری قرار گرفتند و از زندان‌های استان آزاد شدند. موسی احمدی افزود: بر اساس آخرین […]

images5

 
مدیرکل زندان‌های یزد، در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه استان یزد از آزادی 347 زندانی از  زندان‌های یزد خبر داد و گفت: این تعداد زندانی با پیگیری مسئولان قضایی استان و طی مراحل قانونی مشمول عفو مقام معظم رهبری قرار گرفتند و از زندان‌های استان آزاد شدند.
موسی احمدی افزود: بر اساس آخرین آمار موجود 67 درصد زندانیان استان یزد را افراد بومی و مابقی را افراد غیر بومی از استان‌های مختلف تشکیل می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه حدود 70 درصد افراد زندانی در یزد راافراد بیکار تشکیل می‌دهند، بیان کرد: از لحاظ تحصیلات بیشتر این افراد دارای مدرک تحصیلی ابتدایی هستند.
این مقام مسئول گفت: هم‌اکنون 96 درصد زندانیان یزد را مردان و چهار درصد بقیه را بانوان تشکیل می‌دهند.
مدیرکل زندان‌های یزد به جرائم زندانیان یزد اشاره و عنوان کرد: علت 64 درصد زندان شدن افراد در یزد مربوط به جرائم در بخش‌های مختلف مواد مخدر و بعد از آن، 15 درصد مربوط به جرائم سرقت، سه درصد مسائل مالی و مابقی مربوط به سایر جرائم است.
احمدی افزود: بیشترین افرادی که هم‌اکنون در سطح زندان‌های استان یزد به سر می‌برند دارای سن بین 19 تا 32 سال را هستند و سن تا 18 سال را فقط 1.5 درصد مجموع زندانیان تشکیل می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: اداره مراقبت بعد از خروج زندانیان از زندان در یزد فعال است و برای برنامه‌های اشتغال، فرهنگی و مشاوره به آنها اقدام می‌کند.
مدیرکل زندان‌های یزد با اشاره به موضوع تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی توسط این اداره و اقدام برای حمایت از زندانیان و خانواده‌های آن ها پس از آزادی گفت: زندانی بعد از آزاد شدن باید مورد توجه مردم و خانواده‌ها قرار گیرد و به عنوان عضوی از جامعه در بخش‌های مختلف مورد پذیرش واقع شود.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده