رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
  • کد خبر : ۱۲۹۴۲
  • چاپ خبر : برگزاری جشنواره تجلیل از دستگاه‌های برتر مشارکت‌کننده در امر سوادآموزی

برگزاری جشنواره تجلیل از دستگاه‌های برتر مشارکت‌کننده در امر سوادآموزی

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان یزد از تجلیل دستگاه‌های برتر و همراه با آموزش و پرورش در امر سوادآموزی خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این جشنواره قرار است به صورت استانی و طی روزهای آینده برگزار شود. مرآت امین‌الرعایا افزود: در این جشنواره برترین‌ها و پیشکسوتان در امر سوادآموزی اعم […]

photo_2016-06-21_21-52-29
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان یزد از تجلیل دستگاه‌های برتر و همراه با آموزش و پرورش در امر سوادآموزی خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این جشنواره قرار است به صورت استانی و طی روزهای آینده برگزار شود.
مرآت امین‌الرعایا افزود: در این جشنواره برترین‌ها و پیشکسوتان در امر سوادآموزی اعم از روسا و مدیران دستگاه‌های مشارکت کننده در امر سوادآموزی، مدیران مدارس و آموزشیاران حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این جشنواره قرار است به صورت استانی و طی روزهای آینده برگزار شود.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود در مورد وضعیت سواد استان یزد عنوان کرد: پیشینه خوب فعالیت‌های نهضت سوادآموزی مردم استان یزد در سال‌های گذشته باعث شده که این استان در جایگاه باسوادی قرار گیرد و در حال حاضر در زمره استان‌های اول تا سوم در زمینه نرخ باسوادی قرار دارد.
امین الرعایا تاکید کرد: امیدواریم با همکاری مردم و ادارات سطح استان در ریشه‌کن کردن بی‌سوادی گام‌های استوارتری برداشته شود و در آینده بهترین جایگاه کشور را در این زمینه از آن خود کنیم.
وی گفت: همکاری مسئولان شهرستان‌های مختلف در شناسایی و ترغیب افراد بی‌سواد به سمت سوادآموزی بسیار اثرگذار است و همکاری بیش از پیش فرمانداری‌ها و… با آموزش و پرورش شهرستان‌های استان یزد ضروری است.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده