رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
  • کد خبر : ۱۲۹۶۴
  • چاپ خبر : لزوم هم صدایی مردم و مسئولان برای ریشه کن کردن اعتیاد

لزوم هم صدایی مردم و مسئولان برای ریشه کن کردن اعتیاد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در آستانه هفته مبارزه با مواد مخدر، شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر بافق با حضور فرماندار بافق ،دادستان ، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از اعضای این شورا ،در محل فرمانداری تشکیل جلسه داد. فرمانداربافق در این نشست بر ضرروت همدلی و وحدت بین مسئولان و مردم در […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ در آستانه هفته مبارزه با مواد مخدر، شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر بافق با حضور فرماندار بافق ،دادستان ، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از اعضای این شورا ،در محل فرمانداری تشکیل جلسه داد.

فرمانداربافق در این نشست بر ضرروت همدلی و وحدت بین مسئولان و مردم در رسیدن به اهداف تاکید نمود و اظهارداشت: لازمه ریشه کنی معضلات اجتماعی از  جمله قاچاق و مصرف مواد مخدر گسترش همصدایی و وحدت بین مسئولان و مردم در جامعه می باشد.

سیدمهدی طلایی مقدم در ادامه بر ضرورت برنامه ریزی مدون پیرامون توسعه در صنایع شهرستان در تامین نیروی کار در آینده تاکید کرد و افزود: توسعه شهرستان در مباحث مختلف از جمله توسعه در صنایع جوار معدنی و جوار ریلی باید با برنامه ریزی مناسب صورت گیرد تا شهرستان در آینده دچار چالش و معضلات اجتماعی و فرهنگی نشود.

وی با بیان اینکه با تکمیل طرح های در حال احداث ، شهرستان بافق در آینده نیازمند ورود نیروی کار غیربومی می شود ،تصریح کرد: از هم اکنون باید تمهیدات  و برنامه ریزی لازم در زمینه ساماندهی نیروی های غیربومی در شهرستان صورت گیرد تا مسائل و معضلاتی که دیگر مناطق با آن درگیر هستند در این شهرستان ایجاد نشود.

فرماندار بافق در ادامه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های اعضای این شورای گفت: با توجه به نزدیک بودن هفته مبارزه با مواد مخدر ضروری است تمامی ارگانها و نهادها همکاری لازم در برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های این هفته داشته باشند.

در ادامه هرکدام از اعضاء به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط دستگاههای مربوطه پرداختند و بر روی آسیب شناسی اعتیاد و عملیاتی کردن طرح های مصوب شده تاکید کردند.

 

IMG_5689 IMG_5694 IMG_5696 IMG_5716

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده