رفتن به بالا
  • جمعه - ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
  • کد خبر : ۱۳۰۵۴
  • چاپ خبر : برگزاری دوره آموزش مدیریت بحران ویژه روحانیون و وعاظ شهرستان بافق

برگزاری دوره آموزش مدیریت بحران ویژه روحانیون و وعاظ شهرستان بافق

  به گزارش آفتاب بافق؛حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق در این دیدار، یادگیری مهارت های امداد و نجات را برای هر شخص لازم دانست و اظهار کرد: وعاظ شهرستان مردم را در موعظه ها و سخنرانی ها، به فراگیری این دوره های آموزشی راهنمایی و ارشاد کنند.   مدیر هلال احمر شهرستان بافق با […]

photo_2016-06-24_13-52-51

 

به گزارش آفتاب بافق؛حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق در این دیدار، یادگیری مهارت های امداد و نجات را برای هر شخص لازم دانست و اظهار کرد: وعاظ شهرستان مردم را در موعظه ها و سخنرانی ها، به فراگیری این دوره های آموزشی راهنمایی و ارشاد کنند.

 

مدیر هلال احمر شهرستان بافق با تشریح ابعاد مختلف مدیریت بحران بر نقش روحانیون در مدیریت بحران تأکید و پیشنهاد کرد: تمام مساجد شهرستان دارای تیم های آماده امداد و نجات باشند و جمعیت هلال احمر آمادگی لازم برای آموزش و آماده سازی این تیم ها را دارد.

 

حسن پور با تأکید بر نقش علما و روحانیون در فراگیری آموزش های امدادی توسط مردم، افزود: در شرایط امروز و باتوجه به اینکه در یک کشور حادثه خیز قرار داریم تمام آحاد جامعه باید آموزش های امدادی را از ضروریات زندگی خود قرار دهند تا کمترین خسارت ها در حوادث و سوانح متوجه کشور شود.

 

لازم به ذکر است این دوره آموزشی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بافق برگزارشده است.

 

photo_2016-06-24_13-52-57 photo_2016-06-24_13-53-01  photo_2016-06-24_13-52-43

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده