رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۹
  • کد خبر : ۱۳۱۵
  • چاپ خبر : پیام تبریک فرماندار بافق به مناسبت عید سعيد غدیرخم

پیام تبریک فرماندار بافق به مناسبت عید سعيد غدیرخم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ فرماندار بافق در آستانه عید سعید غديرخم در پیامی این عید بزرگ را تبریک گفت. در این پیام آمده است: مَنْ كُنْتُ مَوْلاهُ ، فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ غدیر تنها نه به عنوان روزی تاریخی بلکه به عنوان یک عید بزرگ اسلامی مطرح است و باید این روز خجسته را […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ فرماندار بافق در آستانه عید سعید غديرخم در پیامی این عید بزرگ را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

مَنْ كُنْتُ مَوْلاهُ ، فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ

غدیر تنها نه به عنوان روزی تاریخی بلکه به عنوان یک عید بزرگ اسلامی مطرح است و باید این روز خجسته را به عنوان تعظیم شعائر دینی، بزرگ داشت و برشکوه آن افزود تا ارزشهای نهفته در این روز عظیم، همواره زنده بماند و سیره معصومین (ع) احیا شود.

رمز عید بودن غدیر، کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت در شکل و قالب امامت است،غدیر روز تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی(ع) و عید پیمان و عهد است. غدیر این عید بزرگ ، بهانه ای است برای تجدید میثاق با ولایت و برماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نموده و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است ، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم له اعلام داشته و پیمان می بندیم که با عزمی راسخ تر از پیش در راه تحقق آرمانهای والای این نظام مقدس گام نهیم.

اینجانب با تبریک این عید بزرگ و خجسته به عموم مسلمین به ویژه مردم شریف و متدین شهرستان بافق، موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدا، با بهره‌گیری‌گیری از آرمان‌های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و برنامه‌های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سيد مهدي طلايي مقدم

فرماندار شهرستان بافق

New0856

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده