رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
  • کد خبر : ۱۳۳۴۵
  • چاپ خبر : دعوت از مردم خداجوی بافق برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

دعوت از مردم خداجوی بافق برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

آخرین جمعه ماه عرفانی و مبارک رمضان فرا می رسد و امت روزه دار و مومن ایران اسلامی بار دیگر وظیفه دینی و ایمانی خود را در برابر ستمگران و زورگویان عالم فریاد می زنند. روز جهانی قدس به عنوان میراث گرانقدر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، دنیا را به مقاومت در برابر سلطه جهانی […]

آخرین جمعه ماه عرفانی و مبارک رمضان فرا می رسد و امت روزه دار و مومن ایران اسلامی بار دیگر وظیفه دینی و ایمانی خود را در برابر ستمگران و زورگویان عالم فریاد می زنند.

روز جهانی قدس به عنوان میراث گرانقدر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، دنیا را به مقاومت در برابر سلطه جهانی فرا می خواند و هر سال پر شور تر از سال قبل، آزادی خواهان و مسلمانان نقاط مختلف جهان، با مشت های گره کرده جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می کنند.

بدینوسیله از تمام اقشار مختلف مردم شهرستان بافق دعوت می شود در راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور روزجمعه 95/4/11 برابر با بیست و پنجم ماه مبارک رمضان ساعت 12 ( ازمحل بسیج تا مسجدجامع بافق) شرکت کرده و ضمن حمایت از مردم مظلوم غزه و برائت از رژیم اشغالگر قدس و ایادی استکبار جهانی با آرمان های والای انقلاب اسلامی تجدید بیعتی دوباره کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده